خبرهای داغ:
توسط بسیجیان ناحیه امام رضا(ع) صورت گرفت؛
جمعی از بسیجیان ناحیه مقاومت امام رضا(ع) قم با حضور در منزل شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد علی قلی زاده با خانواده وی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۲۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همسر شهید مدافع حرم در این دیدار با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید گفت: شهید به نماز اول وقت بسیار اهمیت می داد و نماز شبش ترک نمی شد و همواره برای اقامه نماز جماعت به مسجد می رفت.

همسر شهید افزود: شهید به خانواده و بخصوص مادرشان بسیار احترام می گذاشت و بسیار به ایشان خدمت می کرد.

وی اظهار کرد: شبی در خواب دیدم عده ای کارنامه در دست دارند می گفتند آنها که نمره منفی دارند نمی توانند از این پل عبور کنند اما من عبور کردم و عده ای از خادمان حرم هم عبور کردند شهید قلی زاده را دیدم به من گفت خیلی وقت است منتظرت هستم از او پرسیدم اعمالت چطور است گفت اعمالم خوب است دوباره پرسیدم اعمالت چگونه است او هم مجددا پاسخ داد اعمالم خوب است گفتم اعمال من چگونه است او گفت اعمال تو هم خیلی خوب است.

وی تصریح کرد: شهید من را برای رفتنش به سوریه آماده می کرد و می گفت الان وقتی حرم اهل بیت(ع) در خطر است باید ثابت کنیم که عاشق اهل بیت هستیم خانواده ها برای اثبات این علاقه باید رضایت دهند که برای دفاع برویم زیرا دفاع در سوریه دفاع از اسلام و قرآن است.

همچنین حسین قلی زاده پسر شهید مدافع حرم اظهار داشت: راهی که پدرم رفت درست بود و من هم می خواهم با رضایت گرفتن از مادرم به دفاع از حریم اهل بیت(ع) بروم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها