خبرهای داغ:
معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع):

دستاوردهای علمی نتیجه خود باوری و خوداتکایی جوانان است

معاون سیاسی ناحیه امام رضا(ع) گفت: حضور پرشور جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی و دستاوردهای علمی و تکنولوژی هایی که در طول دوران انقلاب شکوهمند اسلامی رخ داده است؛ نتیجه خود باوری و خوداتکایی جوانان و دولتمردان ما می باشد.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۲۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

محمد حسین یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: در هر مدت زمانی که به قرن تعبیر شده است یک فردی از میان علما و بزرگان مامور به تجدید دوباره حیات اسلام است و به اسلامی که با خرافه های بسیاری رو به رو است، جان تازه بخشیده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بدون شک به تعبیر بزرگان احیاگر اسلام بود تاکید کرد: در زمانی که جهان و ایران در قبل از انقلاب به سمت بی دینی و لامذهبی می رفت و خداوند از زندگی شخصی و اجتماعی مردم حذف شده بود، امام راحل(ره) با روح مسیحایی خود انقلابی را شروع کرد وجان تازه ای را به ایران و اسلام بخشید.

معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم تصریح کرد: خداوند، دین و مذهب با آمدن امام(ره) دوباره جان گرفت و رئیس جمهور وقت آمریکا ادعا می کرد که ما زمینه ساز ظهور مسیح و منجی هستیم و این در حالی است که امام خمینی(ره) در ورای تجدید اسلام به تمامی مستضعفان جهان امید بخشید و هیبت پوشالی دو ابرقدرت جهان را در هم شکست.

وی در ادامه به ویژگیهای فردی و اجتماعی امام خمینی(ره) اشاره کرد و تصریح کرد: در بعد شخصی و فردی امام راحل در عبادت و اخلاق سرآمد بودند و در زمینه سیاست و مدیریت نیز جامع صفات کمالیه بودند و در واقع ایشان یک مدیر، مدبر و سیاستمدار بودند.

یاری با بیان اینکه توجه به محرومان و مستضعفان جامعه از ویژگیهای امام خمینی (ره)بود گفت: امام همواره به دولتمردان توصیه می کردند که خدمات اجتماعی را از آخرین و محرومترین روستاها آغاز کنید کنید و همواره تأکید داشتند که یک تار موی کوخ نشین ها را با همه کاخ نشین ها عوض نمی کنم.

وی همچنین استکبار ستیزی را یکی دیگر از ویژگیهای برجسته معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و افزود: در زمانی که مستکبران و ابرقدرتهای جهانی ظلمهای بسیاری در سطح جهان انجام می دادند امام خمینی(ره) در برابر این استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کردند.

معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) به دستاوردهای امام و انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: احیای هویت اسلامی و ایرانی در سطح جهان اسلامی و ایجاد روحیه خودباوری در زمانی که نه تنها دولتمردان بلکه نخبگان سیاسی و اجتماعی نیز دچار بی هویتی و خود باختگی شده بودند با حضور امام راحل(ره)رقم خورد.

یاری تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران روحیه خودباوری و استراتژی های فکری، فرهنگی، اقتصادی را با اتکا به مردم و به ویژه جوانان در جامعه به بروز و ظهور رساند و در میان مردم روحیه خودباوری را نهادینه کرد.

معاون سیاسی ناحیه امام رضا(ع) یادآور شد: حضور پرشور جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی و دستاوردهای علمی و تکنولوژی هایی که در طول دوران انقلاب شکوهمند اسلامی رخ داده است؛ نتیجه خود باوری و خوداتکایی جوانان و دولتمردان ما می باشد.

وی در خاتمه به حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هرچه از زمان می گذرد ابعاد گسترده تری از شخصیت والای امام راحل برای مردم جهان و ملت شهید پرور ایران آشکار می شود و به همین علت هرسال ملت قدر شناس ایران نسبت به امام خود ابراز احساسات می کنند و در 14خرداد با آرمانهای امام خمینی(ره) تجدید بیعت می کنند.


ارسال نظرات