خبرهای داغ:
معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) برنامه های این ناحیه را در ماه مبارک رمضان تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۱۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، معاون عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا گفت: رمضان در مکتب پیامبر خدا صلی الله علیه وآله وسلم ماه ضیافت خداست، در این مهمانی بزرگ الهی میزبان خداوند است و بندگان مومن او مهمان این دعوت الهی و زهد و مجاهده نفسانی و تقوا، وسائل پذیرایی آن      می باشد.

سید علی سجادی افزود: رمضان ماه انسان سازی است باید به درگاه خداوند توبه کنیم و استغفار کنیم و برای دیگران دعا کنیم و از لحظه های ناب این ماه استفاده کافی راببریم.

وی اظهار کرد: برای ماه مبارک رمضان برنامه هایی در این ناحیه برنامه ریزی شده است که از اول ماه تا روز چهاردهم بعد از نماز ظهر و عصر از استاد مقدم با موضوع نصایح حضرت رسول اکرم(ص) به ابوذر استفاده می کنیم.

سجادی در ادامه تصریح کرد: از روز 15 ماه مبارک رمضان تا آخر ماه نیز از استاد شریعت نژاد با موضوع آیات جهادی برای پایوران استفاده خواهد شد و برای سربازان عزیز نیز از استاد ابراهیمی برای بحث تجوید استفاده خواهیم کرد.

معاون عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) تاکید کرد: همچنین در روزهای پنج شنبه نیز به صورت متمرکز از برنامه های محفل انس با قرآن در ستاد سپاه استان برگزار خواهد شد بهره برداری می کنیم.

ارسال نظرات