اماکن ورزشی برای مردم استان رایگان می شود

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد طرح آمادگی جسمانی سربازان، طرح پایش سلامت مردم، ساماندهی ایستگاه‌های ورزش همگانی در بوستان‌ها و پارک‌ها، استفاده رایگان از سالن‌ها و اماکن ورزشی برای عموم را از مهم‌ترین طرح‌های ذکرشده در این سند عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۹۰۹۶۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
جهانبخش ایزدپور ظهر امروز در نشست شورای ورزش همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این نشست را تصویب سند تحول، تعالی و آینده‌نگری ورزش همگانی استان عنوان کرد و اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد بعد از اصفهان دومین استان اجراکننده این سند است.

وی افزود: این سند با توجه به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت توجه به ورزش همگانی در فدراسیون ورزش همگانی تصویب و برای اجرا به استان‌ها ابلاغ شد.

ایزدپور با بیان اینکه سند تحول، تعالی و آینده‌نگری ورزش همگانی کهگیلویه و بویراحمد از 7 فصل و 38 طرح تشکیل شده است، تصریح کرد: اجرای این سند به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه در برنامه ششم توسعه مدنظر است بنابراین همه ما در قبال اجرای طرح‌های این سند موظف هستیم.

وی طرح آمادگی جسمانی سربازان، طرح همیار ورزش همگانی در مدارس، طرح پایش سلامت مردم، ساماندهی ایستگاه‌های ورزش همگانی در بوستان‌ها و پارک‌ها، استفاده رایگان از سالن‌ها و اماکن ورزشی برای عموم و طرح احداث جاده سلامت را از مهم‌ترین طرح‌های ذکرشده در این سند عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رابطه با هر کدام از این طرح‌ها تفاهم‌نامه‌ای با دستگاه اجرایی مرتبط منعقد می‌شود.

ایزدپور با اشاره به اهمیت ورزش همگانی در تعالی یک جامعه بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزء 4 استان برتر کشور در ورزش همگانی است.

وی با بیان اینکه این استان در رتبه بیست و پنجم ورزش کشور قرار دارد عنوان کرد: سرانه فضای ورزشی در این استان یک متر و 9 سانتیمتر است که از این حیث رتبه نخست کشور را داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار