خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم گفت: اسلام انقلابی پیام امید بخشی است که استکبار را به لرزه در آورده و باطن خبیثش را برای جهانیان بر ملا نموده است.
کد خبر: ۸۶۹۰۹۶۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

حجت الاسلام سید رضا عظیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، ابراز کرد: پایه و اساس اندیشه حضرت امام (ره) در طول حیات مبارک خود از بدو انقلاب اسلامی تا آخرین روز زندگی پر بار خوبش، دو مقوله انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی بوده است.

وی افزود: پایه و اساس اسلام انقلابی یا به تعبیر ایشان اسلام ناب محمدی(ص) توجه به حقوق حقه مستضعفان جهان در مقابل اسلام آمریکایی است که نه تنها به این مسئله توجه ندارد بلکه در پی به استضعاف کشاندن هرچه بیشتر جوامع میباشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم ادامه داد: از منظر و نگاه امام خمینی(ره) اسلام ناب، همان اسلام انقلابی است که در مقابل تمام دشمنان بشریت ایستادگی میکند و آمریکا را سردمدار استکبار معرفی میکند و می‌فرماید هر چه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید.

وی افزود: در اندیشه حضرت امام، اسلام آمریکایی همان اسلام آل صعود است که با دلارهای نفتی خود تا مرفق دستش به خون ملت مظلوم فلسطین و یمن و دیگر بلاد اسلامی آلوده شده است.

عظیمی تاکید کرد: در مقابل، اسلام انقلابی که نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در تحقق آن از هیچ کوششی دریغ ندارد، در پی احقاق حقوق ملتهای در بند و احیای بیداری اسلامی است.

وی با بیان اینکه اسلام انقلابی همان پیام امید بخشی است که استکبار را به لرزه در آورده و باطن خبیثش را برایجهانیان بر ملا نموده است، خاطرنشان ساخت: امروز دشمنان برای مقابله با اسلام ناب و اسلام انقلابی متوسل به اسلام آمریکایی بوسیله داعش شده‌اند تا از این راه موج اسلام هراسی راه بیندازند.


ارسال نظرات