رونمایی از سامانه آموزش الکترونیکی شرکت گاز استان زنجان

سامانه آموزش الکترونیکی شرکت گاز استان زنجان با حضور رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران ، مدیرعامل و كاركنان شرکت گاز استان زنجان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۹۶۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس آموزش شركت ملي گاز ايران با بيان اين كه توسعه امكانات و سيستم ها بدون توسعه انسانها بي فايده است گفت: توانمند سازي نيروها از اهداف مهم شركت ملي گاز است.

اسحاق فرشيدي افزود: برگزاري دوره هاي آموزشي براي اعضاي هيأت مديره و تدوين نظام جامع آموزش از ديگر كارهاي مهم شركت در بخش آموزش می باشد.

وي اظهار داشت: دوره های آموزش مجازی به هیچ عنوان نمی تواند جایگزین دوره های عملی و حضوری گردد اما به عنوان یک واحد مکمل اجتناب ناپذیر و ضروری است.

فرشیدي تصریح کرد: این دوره های آموزشی می تواند برای همه کاربران قابل استقاده باشد، بویژه دانشجویان می توانند با فرایند های اکتشاف، پالایش، انتقال و توزیع گاز طبیعی بخوبی آشنا شوند .

وی، کاهش هزینه، استفاده از امکانات و تکنو لوژی های روز در قالب فیلم و انیمشن و پاورپوینت، افزایش کارآیی و مدیریت اوقات آزاد کارکنان را از مهمترین مزیت های سامانه آموزش الکترونیکی عنوان کرد و افزود: همچنین با توجه به اینکه امکان ثبت دوره انتخابی توسط سامانه وجود دارد می توان علایق و سلیقه همکاران را ارزیابی و در راستای دوره ها ی آموزشی مورد نیاز برنامه ریزی کارآمد تری نمود.

فرشیدي در پايان خاطر نشان كرد: این سامانه در راستای ارتقاء سطح دانش پرسنل شرکت ملی گاز، و هم سو بودن با جدیدترین سیستم های آموزشی توسط راه اندازي شده است.

همچنین در این مراسم مدير عامل شركت گاز استان زنجان نيز گزارشی از وضعیت فعالیت های آموزشی شرکت گاز استان ارائه کرد و گفت: در بین شرکت های گاز استانی، شرکت گاز استان زنجان پنجمين شرکت مجهز به این سامانه الکترونیکی می باشد.

مراسم مهندس عسگريان با اشاره به جایگاه آموزش و اهمیت بهبود سطح دانش و مهارت کارکنان شرکت در راستای بهره وری و کاهش هزینه ها؛ از برگزاري 26 هزار و 365 نفر ساعت آموزش برای کارکنان رسمی و غیر رسمی خبر داد وافزود: با برگزاری کلاس های مختلف آموزشی در سال 94، بیش از 20 هزار و 35 نفر از کارکنان در دوره های مختلف تخصصی و مهارتهای عمومی شرکت کردند.

وي با مطلوب خواندن سطح کیفی برگزاری این دوره ها و استقبال خوب کارکنان اظهار داشت: برگزاري دوره ي HSE با 7 هزار و 963 نفر ساعت تا پايان سال بيشترين نفر ساعت آموزش را به خود اختصاص داد و همچنین علاوه بردوره های مختلف تخصصی ومهارتی بنا به نقش ارزنده خانواده ها دربالندگی هرسازمان ،دوره های مختلف فرهنگی ازجمله حقوق اجتماعی بانوان ،عفاف و حجاب ،تفسیرموضوعی قرآن کریم ،حقوق شهروندی، مهارتهای زندگی با رویکرد خانواده بانشاط وتربیت فرزندو... اجرا وبااستقبال بی نظیرهمکاران و خانواده های محترم شرکت کننده مواجه گردید.

سيد سعيد عسگريان خاطر نشان ساخت: برای این کارکنان تدوین و نسبت به اجرای 36 دوره با 7 هزار و 845 نفر ساعت آموزش جهت 710 نفر از این کارکنان اقدامات لازم به عمل آمد . وي اظهار داشت:در راستاي تعامل صنعت با دانشگاه از خدمات 53 كارآموز در قالب 5 هزار و 358 نفر ساعت كار آموزي در واحد هاي مختلف شركت استفاده شد.

ارسال نظرات