خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه جلفا در جمع پایوران این سپاه بسیج را در سایه سار ولایت، رمز ماندگاری انقلاب دانست و گفت: تا زمانی که این روحیه و این تفکر در کشور حاکم باشد از فتنه ها مصون هستیم و اگر روزی از بسیج جدا بیفتیم باید منتظر حوادث ناگوار باشیم.
کد خبر: ۸۶۹۰۸۹۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، خلیل شریفی با اشاره به ماهیت بسیج، صهیونیزم جهانی را دشمن اصلی بسیج خواند و اظهار کرد: بسیج تنها مدافع و بزرگترین مانع در مقابل نفوذ طراحی شده از سوی دشمنان بوده و به همین علت دائما در مرکز تبلیغات سو دشمن قرار دارد.

وی تلاش برای تضعیف بسیج را بیهوده عنوان و تاکید کرد: هرکسی در داخل و خارج از کشور برای تضعیف بسیج تلاش کند، به بدترین شکل ممکن شکست می خورد چراکه بسیج در عمل توانمندی بالای خود را بارها به نمایش گذاشته است.

شریفی با اشاره به فرمایش های امام خمینی(ره)، شعار «مرگ بر آمریکا» را اصلی جدا ناشدنی از آرمان های ملت ایران برشمرد و تاکید کرد: شعار مرگ بر امریکا، مرگ بر همه سیاست های ظالمانه آمریکا و تایید کنندگان این سیاست هاست.

این مقام مسئول، نقش بسيج را در تحقق اقتصاد مقاومتي بسيار مهم و تاثيرگذار خواند و گفت: بسيج به هر ميزان که در مسئله اقتصاد مقاومتي ورود پيدا کند مي تواند در عملياتي کردن فرامين رهبر فرزانه انقلاب و ياري رساندن به دولت، نقش آفرين و تاثيرگذار باشد.

فرمانده سپاه جلفا در پایان سخنان خود با تاکید بر ارزش والای نعمت ولایت، خاطرنشان کرد: باید قدر نعمت ولایت را دانسته و با بهره‌گیری از فرمایش های ولی فقیه زمان، گفتمان ولایت را در میان جامعه تبیین و ترویج کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها