مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرندیه در گفت‌وگو با بسیج؛
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرندیه گفت: خداوند ماه مبارک رمضان را برای بندگان خود قرار داد تا از این فرصت استفاده کنند و به درگاه الهی نزدیک شوند و خودسازی نفس داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۹۰۸۶۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

حجت‌الاسلام اکبر قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه جبران کوتاهی در ماه‌های گذشته است، ماه رمضان ماه نظافت و پاکی ازلَوث گناهان است.

وی افزود: ماه رمضان فرصتی است که انسان‌ها در آن تشنگی می‌کشند، گرسنگی تحمل می‌کنند تا به نوعی با نیازمندانی که چیزی برای خورد ن و نوشیدن ندارند همدردی کنند و به این حس مشترک دست پیدا کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرندیه تصریح کرد: ماه رمضان نزد خداوند بهترین ماه‌ها و روزهایش برترین روزها و شب‌هایش با ارزش‌ترین شب‌ها و ساعاتش با فضیلت ترین ساعات است. در این ماه بندگان به مهمانی خدا دعوت شده و از سوی او به بزرگی و ارجمندی لیاقت پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام قنبری با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه زرندیه گفت: با تشکیل ستاد بزرگداشت ماه مبارک رمضان برنامه‌های ناحیه مقاوت بسیج سپاه زرندیه در این ماه مبارک شامل برگزاری محافل انس با قرآن ویژه پایوران و سربازان به صورت مشترک با سایر ارگان‌ها و سازمان‌های انقلابی و نظامی شهرستان، دعوت از گروه‌های تواشیح، حافظان و قاریان در برنامه‌ها، برگزاری کلاس‌های روخوانی قرآن و احکام از برنامه‌های دیگر ما در ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: ماه رمضان ماه ضیافت الهی و شهرالله است، خداوند ماه رمضان را قرار داد تا فقیر و غنی یکسان باشند همچنین انسان‌ها در ماه رمضان اهل کرامت می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرندیه تصریح کرد: روزه در ماه رمضان بر انسان‌ها واجب شده چرا که چون فلسفه این ماه پیشه کردن تقوای الهی است.

حجت‌الاسلام قنبری در پایان خاطرنشان کرد: رمضان ماه میهمانی خداست و این میهمانی به معنای این است که بندگان می‌توانند در این ماه مبارک رشد معنوی پیدا کنند و روزه، دعا، راز و نیاز با خداوند و سایر عبادات در این ماه، موجب رشد معنوی شده و روز به روز آنان را به سازندگی روح، ریشه‌کن کردن صفات رذیله و غرس درخت فضائل به جای آن، نزدیک سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات