همزمان با گرامیداشت علمدار خادمین شهید مدافع حرم «محمد بلباسی»؛
همایش تجلیل از خادمان شهدا و دست اندرکاران اردوهای جهادی و راهیان نور، صبح چهار شنبه فردا با حضور خانواده معزز شهدای مدافع حرم، در مجتمع غدیر سپاه کربلا برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۰۸۵۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  طبق روال سال های گذشته پس از پایان برنامه راهیان نور  همایشی تحت عنوان تجلیل از خادمین زائران سرزمین نور در مازندران برگزار می شود.

 امسال نیز مسئولین سپاه کربلا به پاس قدردانی از زحمات و تلاش خادمین شهدا در سرزمین نور که طی سال 94 و اوایل 95 در خدمتگزاری به زائرین مجاهدت داشتند برنامه ای  را در نظر گرفتند تا از حضور مجاهدانه عزیزان برادر و خواهر و همه دست اندکاران آن تجلیل نمایند.

 این برنامه در حالی در اولین چهارشنبه ماه مبارک رمضان در خردادماه جاری شکل می گیرد که علمدار خادمین راهیان نور مازندران، شهید محمد بلباسی بعنوان مدافع حریم آل الله  به درجه رفیع شهادت نائل آمد و کربلایی شد.

 مازندرانی ها و همه خادمین شهدایی که در سفرهای راهیان نور با این شهیدوالامقام همراه بودند این همایش را فرصتی برای گرامیداشت یاد شهدای مظلوم انقلاب اسلامی، مدافعین حرم و بویژه شهید بلباسی  و همچنین برای تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و امام شهدا و  نیز ولی امر زمان امام خامنه ای (حفظ الله)می دانند.
 
در این همایش خادمین شهدا عهد می بندند که در اطاعت از فرامین ولی فقیه کوتاه غفلت نکرده و مبارزه با استکبار و مقابله با نفوذ همه جانبه دشمنان اسلام، اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و.. را در قالب واژه قرآنی «جهادکبیر»  به کار بندند.
 
همایش تجلیل از خادمان شهدا و دست اندرکاران اردوهای جهادی و راهیان نور، صبح چهار شنبه فردا  با حضور خانواده معزز شهدای مدافع حرم، استاندار، فرمانده سپاه کربلا، مسئولین استانی و شهرستانی و بالغ بر 400 خادم شهدا در مجتمع غدیر سپاه کربلا واقع در ساری برگزار می شود.    


انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها