مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت :حمایت از سرمایه‌گذار را یکی از عوامل توسعه صنعت گردشگری در استان دانست و افزود: برای توسعه گردشگری منطقه گندم‌کش همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.
کد خبر: ۸۶۹۰۸۴۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

محمود باقری در خصوص بازدید از منطقه گردشگری گندم‌کش کبگیان اظهار کرد: بخش چیتاب و منطقه عشایری گندم‌کش دارای ظرفیت‌های مناسب گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این بازدید با حضور مسؤولان شهرستانی صورت گرفت، گفت: منطقه زیبای گندم‌کش به دلیل شرایطی که دارد می‌تواند در جذب گردشگر در این منطقه نقش مهمی داشته باشد.

وی تصریح کرد: رودخانه چیتاب و نقاره‌خانه از دیگر مناطقی بودند که ظرفیت بالای در توسعه گردشگری استان دارند و باید زیرساخت‌های گردشگری در این مناطق فراهم شود.

باقری به ورود سرمایه‌گذار در این مناطق اشاره کرد و گفت: در راستای رونق و توسعه گردشگری باید از سرمایه‌گذاران برای حضور در این منطقه حمایت شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کبگیان و منطقه گندم‌کش علاوه بر جاذبه‌های طبیعی نوع زندگی سنتی آنها از دیگر موارد برای جذب گردشگر است.

وی گفت: این منطقه عشایری به دلیل برپایی سیاه چادرهای زیبا در کنار رودخانه‌های نقارخانه و چیتاب فضای مناسبی برای حضور گردشگران زیادی از سراسر استان و کشور ایجاد کرده است.

باقری حمایت از سرمایه‌گذار را یکی از عوامل توسعه صنعت گردشگری در استان دانست و افزود: برای توسعه گردشگری منطقه گندم‌کش همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به موضوع اشتغا‌لزایی در این مناطق تصریح کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی در راستای حمایت از تولیدات و صنایع دستی این مناطق  تسهیلات به متقاضیان ارائه می‌دهد.

ارسال نظرات