مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه بیستم تیر امسال آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا است گفت: تاکنون 73 هزار و 362 نامه دریافت شده است.
کد خبر: ۸۶۹۰۸۲۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه بیستم تیر امسال آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا است گفت: تاکنون 73 هزار و 362 نامه دریافت شده است.

احد جاودانی افزود: جشنواره امسال در سه بخش ملی ، بین المللی و ویژه برگزار می شود که بخش ملی آن برای رده سنی کودکان و نوجوانان 7 تا 16 ساله است.

وی گفت: بخش بین المللی برای شرکت کنندگان ایرانی مقیم خارج از کشور و خارجیانی است که علاقمند به شرکت در این جشنواره هستند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بخش های بین المللی و ویژه جشنواره محدودیت سنی ندارد و انتخاب یک حدیث از امام رضا (ع) با موضوع های روز جامعه ، مبتنی بر سیره رضوی ، سبک زندگی اسلامی، با رویکرد اقتصاد مقاومتی و دلنوشته های با گویش مازندرانی در بخش ویژه این جشنواره داوری خواهند شد.

احد جاودانی افزود: آثار ارسالی به یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) در سه مرحله داوری می شوند و به نفرات اول تا سوم تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و مبالغی هم بعنوان جایزه نقدی تقدیم خواهد شد.

او بیستم مرداد امسال را زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره اعلام کرد و گفت: علاقمندان می توانند نامه هایشان را به نشانی ساری ، میدان امام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، کد پستی 4815838794،دبیرخانه جشنواره، و یا از طریق پست الکترونیک nameh.imamreza@gmail.com ارسال کنند.


انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها