معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بانک‌های استان از پیگیری قضایی علیه واحدهای تولیدی منع شدند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت پیگیری قضایی بانک‌ها علیه واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: بانک‌ها قبل از مبادرت به قضایی کردن واحدهای تولیدی مشکلات خود را در کارگروه تسهیل پیگیری کنند.
کد خبر: ۸۶۹۰۸۱۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

مجید محنایی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بر همکاری بانک‌ها برای بازگشت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید تأکید کرد و گفت: بانک‌ها اقدامات خود در خصوص قضایی کردن واحدهای تولید را متوقف کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بانک‌ها تلاش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را هدر ندهند، افزود: بانک‌ها قبل از مبادرت به قضایی کردن واحدهای تولیدی از طریق ستاد تسهیل مشکلات خود را پیگیری کنند و در صورت عدم رفع مشکلات، واحدها را به دستگاه قضایی معرفی کنند.

وی همچنین با اشاره به همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان گفت: تأمین اجتماعی، مالیات، شرکت برق و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان حق قطع خدمات خود به واحدهای تولیدی را ندارند.

این مسؤول خواستار تنفیذ اختیارات بانک‌های استانی شد و گفت: بانک‌های استان اختیارات زیادی برای اجرایی کردن مصوبات کارگروه ندارند که از طریق بانک‌های مرکزی اختیارات بیشتری به بانک‌ها داده شود.

محنایی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: 10 طرح اقتصاد مقاومتی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های استان معرفی شدند.

ارسال نظرات