امام جمعه بابل:

نصیحت کردن یک فرهنگ مهم در اسلام است

امام جمعه بابل در اولین جلسه اخلاق، ویژه ماه مبارک رمضان که در سپاه بابل برگزار شد، گفت : نصیحت کردن یک فرهنگ مهم در اسلام است.
کد خبر: ۸۶۹۰۷۸۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بابل ، اولین جلسه اخلاق، ویژه ماه مبارک رمضان سپاه بابل با حضور امام جمعه شهرستان بابل در موضوع «نصایح پیامبر اکرم (ص) به جناب ابوذر غفاری» برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: یکی از حقوقی که انسان بر گردن دیگری دارد نصیحت کردن و طلب خیرخواهی اوست.

وی افزود: نصیحت کردن یک فرهنگ مهم در اسلام است و به قدری مهم است که هرگاه مؤمنین فرصتی به دست می آوردند نزد نبی مکرم اسلام(ص) می رفتند و از ایشان درخواست پند و نصیحت می کردند.

امام جمعه بابل اظهار داشت: جناب سلمان فارسی و ابوذر غفاری دو شخصیتی هستند که جزء اهلبیت الحاقی پیامبر اکرم(ص) بودند و این در سایه هدایت های اهلبیت(ع) و شنیدن و عمل کردن به نصایح آن انوار قدسی محقق شده است.

این خطیب جمعه گفت: یکی از نصایح پیامبر اعظم(ص) به جناب ابوذر این بود که: «خدا را به گونه ای عبادت کن که گویی او را می بینی و اگر تو او را نمی بینی او تو را می بیند» لذا با توجه به اینکه در ماه مهمانی خدا هستیم باید کیفیت عبادت ما بهتر و شاسیته تر باشد و با حضور قلب به پیشگاه خداوند متعال حاضر شویم و راه حضور قلب داشتن تمرین و ممارست است.


انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها