ماه رمضان را ماه سرعت گرفتن و پرواز بسوی خداوند توصیف نمود و افزود: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خودش یک عبادت است وهمه کارها را می توان رنگ خدایی زد.
کد خبر: ۸۶۹۰۷۳۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، صبح امروز در اولین روز ازماه مبارک رمضان جلسه اخلاق باحضورکارکنان پایور و وظیفه درناحیه ثارالله یزد برگزارشد.

حجت الاسلام درزی دراین جلسه ضمن عرض تبریک فرارسیدن ماه پرخیر وبرکت رمضان همگان را به بهره گیری از فیوضات معنوی این ماه توصیه نمود.

وی ماه رمضان را ماه سرعت گرفتن و پرواز بسوی خداوند توصیف نمود و افزود خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خودش یک عبادت است و همه کارها را می توان رنگ خدایی زد.

وی در ادامه درس اخلاق خود کارکنان را به بندگی در این ماه و استفاده از این ماه شریف توصیه نمود و افزود خداوند دراین ماه رحمتش آنقدر زیاد است و بنده اش رادوست دارد که در زیر پای آنها سنگهای قیمتی قرارداده و ما هرچه می توانیم باید ظرف خود را  از این گوهرها پرکنیم تادر اخر ماه مبارک دستمان خالی نباشد.

وی در پایان به توصیف رهبری درباره حضرت امام به مومن متعبد اظهار کرد که امام (ره)ایمانش در حد انبیاه الهی بود و ما هم اگر یک مقدار رنگ خدایی به کارهای خود بزنیم اینقدر ارزش پیدا می کند.

دعا برای اسلام و مسلمین و نجات آنها از دست ظالمین و سلامتی و ظهور امام زمان (عج) دراین ماه مبارک پایان بخش درس اخلاق حاج اقا درزی بود.

ارسال نظرات