خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه بیان کرد: مهم ترین هدف برگزاری یادواره های شهدا انتقال روحیه ایثار و شهادت به عموم و خصوصا جوانان کشور است.
کد خبر: ۸۶۹۰۷۲۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، یادواره شهدای حوزه مالک اشتر شهرستان بشرویه برگزار شد.

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بشرویه با تسلیت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام، یاد و خاطر شهدای قیام 15 خرداد در سال 42 را گرامی داشت.

وی با اشاره به هدف برگزاری یادواره های شهدا گفت: انتقال روحیه ایثار، فداکاری، شهادت و از خودگذشتگی رزمندگان وشهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان به نسل جوان از مهم ترین هدف برگزاری این محافل است.

وی افزود: امروز بایستی از شهدا که با پیروی از ولایت فقیه و با اخلاص کامل برای حفاظت از دین و کشور خود دفاع کردند ما نیز الگو بگیریم و برگزاری این یادواره ها حتی در مقابله با جنگ نرم دشمن نیز موثر است و برای پیروزی در این جنگ نیز بایستی از شهدا مدد بجوییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه بیان داشت: اگر فداکاری همسران، فرزندان و پدران و مادران شهدا نبود این عزت و اقتدار امروز را نداشتیم. وی از همگان خصوصا جوانان و نوجوانان خواست تا ادامه دهنده راه شهدا باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در این مراسم گفت: مهم ترین هدف برگزاری یادواره های شهدا انتقال روحیه ایثار و شهادت به عموم و خصوصا جوانان کشور می باشد.

گفتنی است در این یادواره یاد 98 شهید بخش مرکزی و شهر بشرویه گرامی داشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها