به مناسبت ماه مبارک رمضان بسیج مساجد و محلات استان بوشهر برگزار می کند:
مسابقه بزرگ «رمضان در محضر شهدای مدافع حرم» به همت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۰۶۸۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: معاونت بسیج مساجد و محلات استان بوشهر به منظور استفاده بهینه از ایام ماه مبارک رمضان، گسترش فعالیت بسیجیان در فضای مجازی و آشنایی بیشتر بسیجیان با فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی های  رزمندگان مدافع حرم این سازمان اقدام به برگزاری مسابقه «رمضان در محضر شهدای مدافع حرم» در بین بسیجیان پایگاه ها و حلقه های صالحین می نماید.

سرگرد حسین قاسمی مسئول معاونت بسیج مساجد ومحلات بوشهر پیرامون نحوه برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه که در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود در زمینه های :عکس ،خاطره ، دلنوشته و فیلم پیرامون شهدای مدافع حرم است.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد : نحوه ارسال آثار برای  شرکت در این مسابقه از طریق سامانه مکاتبات بسیج ، تالار گفتگوی وحدت ، و تحویل آثار به حوزه ها و پایگاه های مقاومت است که بسیجیان می توانند از سراسر استان دراین مسابقه شرکت نمایند.

وی درپایان سخنان خود درباره زمان ارسال آثار تاکید کرد: زمان ارسال آثار و شرکت در این مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان می باشد و بسیجیان عزیز فرصت دارند تا پایان این ماه مبارک آثار خود را جهت شرکت در مسابقه ارسال نمایند و از سوی این معاونت جوایزنفیسی به برگزیدگان این مسابقه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات