حاشیه‌سازی به سبک مدعیان اعتدال
این روزها با اخباری که از دولت به گوش می رسد دوباره به جریان افتاده و با شکل و فرم جدیدی در حال پیگیری است، چنانکه برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از احتمال انتصاب مینو خالقی در یکی از بخش های دولتی در دولت یازدهم خبر می دهند.
کد خبر: ۸۶۹۰۶۸۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، ماجرای ابطال آرای مینو خالقی منتخب سوم مردم اصفهان در انتخابات دوره دهم مجلس شرای اسلامی، همچنان در بعضی محافل و مجالس مطرح می‌شود. ماجرایی که از یک سو با پیگیری های دولت ، شخص حسن روحانی و رحمانی فضلی کش دار شد و دنباله پیدا کرد و از سوی دیگر فعالین سیاسی اصلاح طلب که با نگاهی کاملا سیاسی یک نفر از اعضای خود در مجلس آینده را از دست رفته می دیدند تلاش این را داشتند که یا وی را به مجلس بازگردانند و یا حداقل با رادیکال کردن فضای سیاسی، با هزینه سازی برای خود فرصت فعالیت بیشتر ایجاد کنند.

حواشی ماجرای مینو خالقی البته به همین موراد ختم نشد و پس از این ماجرا نیز مکررا بحث ابطال آرای وی موضوعی برای فضاسازی رسانه ای از سوی دولت و جریان اصلاح طلب بود، دعوت از وی در اولین نشست فراکسیون امید و سپس ضیافت شام در نهاد ریاست جمهوری از جمله همین موارد بود.

این ماجرا که البته با اعلام نظر نهایی شورای حل اختلاف قوا و تایید نظر شورای نگهبان، پرونده آن مختومه اعلام شد، به نظر می رسد این روزها با اخباری که از دولت به گوش می رسد دوباره به جریان افتاده و با شکل و فرم جدیدی در حال پیگیری است، چنانکه برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از احتمال انتصاب مینو خالقی در یکی از بخش های دولتی در دولت یازدهم خبر می دهند.

رسانه‌ها می گویند که دولت و برخی اعضای شاخص آن با توجه به عدم حصول نتیجه از پیگیری موضوع مینو خالقی در جریان انتخابات مجلس، تلاش می کنند تا با انتصاب وی به عنوان یک مقام دولتی، ماجرای او را همچنان زنده نگه دارند و از سویی بدنه رای خود که بخش قابل توجهی از آن را اصلاح طلبان تشکیل می دهد را حفظ نمایند.

ارسال نظرات