یادواره شهدا همزمان با ماه رمضان در در شهرستان خرمدره برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۶۹۰۶۸۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یادواره شهدا همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان خرمدره برگزار میشود.

محراب‌علی داودی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و پیشبینیهای به عمل آمده در طول سال با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان خرمدره دیدار میشود.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان خرمدره با حضور سپاه ناحیه این شهرستان، امام جمعه و تعدادی از مسؤولان ذیربط برگزار میشود، تصریح کرد: در واقع دیدار با خانواده شهدا، آزادگان، فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 درصد در سطح شهرستان در قالب طرحی با عنوان طرح سپاس اجرا میشود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره با بیان اینکه برنامههای مختلفی در طول سال توسط این اداره اجرا میشود، اضافه کرد: همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، دیدار با خانواده شهدای عملیات بیتالمقدس و دیدار با جانبازان این عملیات مهم از مهمترین برنامههایی بود که انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا با توجه به مناسبتهای مختلف انجام می‌شود، ادامه داد: طی هفته معلم با جانبازان و ایثارگران فرهنگی نیز در شهرستان خرمدره دیدار شد.

وی در ادامه از برگزاری یادوارههای شهدا همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن در شهرستان خرمدره خبر داد و خاطر نشان کرد: محفل انس با قرآن نیز همزمان با این ماه مبارک توسط اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه بر اساس برنامهریزیها و پیشبینی‌های به عمل آمده همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقات احکام در شهرستان خرمدره برگزار می‌شود، ادامه داد: همزمان با هفته دولت نیز یادواره شهدای شهرستان برگزار میشود.

وی همچنین به گلباران مزار شهدای شهرستان خرمدره نیز اشاره کرد و بیان داشت: این مراسم نیز بر اساس برنامهریزی‌ها همزمان با هفته دولت اجرایی خواهد شد.

داوودی با تاکید بر اینکه برنامهریزیهای لازم برای هفته دفاع مقدس صورت گرفته است، یادآور شد: دیدار با خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس یکی از این برنامههای مهم به شمار میرود.

وی گلباران مزار شهدا را از دیگر برنامههای پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس در سال جاری توسط اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره عنوان کرد و گفت: طی این هفته یادواره شهدا نیز در سطح شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره به دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران همزمان با هفته قوه قضائیه نیز اشاره کرد و افزود: گلباران مزار شهدا از دیگر برنامههای این هفته محسوب میشود.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته یادواره شهدا در روستاها یا شهرهای شهرستان خرمدره برگزار میشود.

ارسال نظرات