هم اکنون همگرایی در کل بدنه حاکمیت برای حفاظت از محیط زیست ایجاد شده است و پیش از این چنین موضوعی وجود نداشت.
کد خبر: ۸۶۹۰۶۴۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
مدیرکل مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: مردم نسبت به حفاظت از محیط زیست حساس شده اند و در این زمینه احساس مسئولیت می کنند.

سیدرضا موسوی افزود: هم اکنون موضوع حفاظت از محیط زیست مورد توجه عموم مردم و مسئولان است و مطالبه عمومی در حوزه حفاظت از محیط زیست در جامعه ایجاد شده است.

موسوی اظهار کرد: هم اکنون همگرایی در کل بدنه حاکمیت برای حفاظت از محیط زیست ایجاد شده است و پیش از این چنین موضوعی وجود نداشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان به فرا رسیدن هفته محیط زیست اشاره کرد و گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست به این مناسبت برنامه های مختلفی پیش بینی کرده و در دستور کار قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: نشست با تشکل های زیست محیطی استان، پاکسازی پارک پردیس ابهر با مشارکت محیط زیست، شهرداری و اداره ورزش و جوانان، برگزاری همایش دوچرخه سواری در ابهر و تور یک روزه از جمله این برنامه های پیش بینی شده محسوب می شوند.

موسوی ادامه داد: پاکسازی حاشیه رودخانه آببر تا چشمه خانسر با مشارکت دوستداران محیط زیست طارم، برگزاری کلاس آموزش مسائل زیست محیطی برای کودکان مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماهنشان، پاکسازی طبیعت شهرستان خرمدره با مشارکت دوستداران محیط زیست و برگزاری تور یک روزه بازدید و عکاسی عکاسان خبری از دشت سهرین از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته به شمار می آید.

وی در ادامه تصریح کرد: آموزش مسائل زیست محیطی به کارگران خدمات شهری شهرداری زنجان، پاکسازی کوه قیدار با مشارکت دوستداران محیط زیست، رایگان شدن بازدید از موزه تاریخ طبیعی اداره کل طی هفته محیط زیست در روز جمعه 21 خرداد، برگزاری مسابقه با عنوان ' کاردستی با دور ریختنی ها در شهر زنجان ' و برپایی نمایشگاه عکس در موزه تاریخ طبیعی اداره کل طی هفته محیط زیست از دیگر برنامه ها به مناسبت هفته محیط زیست در این استان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان اضافه کرد: مهلت ارسال آثار مسابقه کاردستی با دور ریختنی ها در شهر زنجان تا 26 خرداد است که و علاقه مندان می توانند آثار خود را به حفاظت محیط زیست شهرستان ارسال کنند.

ارسال نظرات