خبرهای داغ:
مهرداد بایرامی گفت: امیدوارم امسال بتوانم برای این هواداران آنقدر خوب بازی کنم و آنقدر گل‎زنی کنم که جواب اعتماد و لطف‎شان را داده باشم.
کد خبر: ۸۶۹۰۶۰۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از اهواز، مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‎که تمایل قلبی‎اش ادامه حضور در فولاد بود، ابراز امیدواری کرد؛ در فصل جدید آنقدر خوب بازی کند و آنقدر گل‎زنی کند که جواب اعتماد و لطف‎ هواداران را داده باشد.


مهرداد بایرامی در خصوص تمدید قراردادش با قرمزپوشان اهوازی اظهار کرد: پیش از تمدید قراردادم با چند تیم از جمله ماشین‎سازی تبریز مذاکراتی را انجام داده بودم ولی چون دلم با فولاد بود، ادب حکم می‎کرد که در ابتدا با فولادی‎ها مشورت کنم.

وی ادامه داد: چون تمایل قلبی من ادامه حضور در فولاد بود و روزهای خوبی را در این تیم داشتم، یک روز در جلسه‎ای با آقایان سعداوی و اژدری‎زاده شرکت کردم و خدا را شاکرم که در همان جلسه، توافق کردیم و در فولاد ماندم.

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: از همین‎جا از تمام تیم‎هایی که با آن‎ها صحبت کرده بودم، تشکر می‎کنم که به من لطف داشتند و با من جهت مذاکره تماس گرفتند ولی درنهایت شرایط به گونه‎ای شد که یک فصل دیگر قراردادم را تمدید کردم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور در فولاد تنها به مدت یک نیم‎فصل، چه موضوعی باعث شد که این‎گونه به این تیم علاقه قلبی پیدا کند؟ بیان کرد: راستش را بخواهید جو اهواز را بسیار دوست داشتم. مردم در خیابان و استادیوم همواره به من لطف داشتند و با این‎که من از نیم‎فصل به تیم ملحق شدم، همیشه به من لطف داشتند و واقعا روزهای خوبی را در فولاد داشتم.

 بایرامی گفت: قبل از این‌که به فولاد بیایم، با توجه به سال‎ها بازی در تبریز و نیز مسافت زیاد بین شهرم تا اهواز، فکر می‎کردم خیلی دلتنگی بکشم ولی اصلا این‎گونه نشد و جو اهواز را که دیدم متوجه شدم با آن چیزی که در تصورم بود، بسیار متفاوت است.

او ابراز امیدواری کرد در فصل جدید شرایط فولاد بهتر شود و با کسب نتایج بهتر، ناراحتی فصل قبل هواداران را جبران کنند.

 مهاجم تبریزی فولادخوزستان درباره این‎که از تبریز و سرمای طاقت‌فرسای آن به شهری آمده که دمای هوایش به بیش از 50 درجه سانتی‌گراد می‎رسد، عنوان کرد: با این تفاسیر دیگر فکر کنم بترکم! (با خنده). این شرایط شاید کمی سخت باشد ولی فکر کنم بتوانم این چند ماه را تحمل کنم.

بایرامی درباره فصل گذشته و بازی‎هایی که به دلیل مصدومیت از دست داد نیز خاطرنشان‌کرد: متاسفانه چهار بازی آخر را به دلیل کشیدگی همسترینگ پایم از دست دادم اما شرایطم برای بازی آخر مهیا بود؛ باوجود این‏، آقای اسکوچیچ صلاح دانست که بازی آخر را نیز بازی نکنم و استراحت کنم، چرا که واقعا ارزشی نداشت.

وی درباره این‌که این فصل موتور گلزنی‎اش روشن خواهد شد یا خیر؟ گفت: امسال صد درصد انگیزه‎ام 100 برابر است و امیدوارم با کمک بازیکنان، در وهله اول تیم نتیجه بگیرد و سپس من هم اگر قسمت بود، گلزنی کنم.

مهاجم فولادخوزستان اضافه کرد: سال گذشته و زمانی که به فولاد پیوستم، متاسفانه این تیم شرایط خوبی نداشت و همین که با آمدنم انگیزه تیم بالا رفت و نتایج بهتری کسب کردیم، خودش خیلی است.

وی در خصوص انتخاب نعیم سعداوی به عنوان سرمربی فصل آینده فولاد نیز گفت: من روز اول هم به ایشان تبریک گفتم و برایش آرزوی موفقیت کردم. اعتقاد دارم آقای سعداوی از جنس فولاد است و همواره دیده‎ام هواداران چقدر او را دوست دارند. او کسی است که با زیر و بم و مشکلات فولاد آشنا است و امیدوارم با کمک هواداران، همه ما در فصل آینده سربلند بیرون بیایم.

بایرامی در پایان اظهار کرد: امیدوارم امسال بتوانم برای این هواداران آنقدر خوب بازی کنم و آنقدر گل‎زنی کنم که جواب اعتماد و لطف‎شان را داده باشم.

انتهاي پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها