مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:
ماه مبارک رمضان تنها ماه قمری است که نامش در قرآن آمده است و یکی از چهار ماهی است که خداوند متعال جنگ را در آن برای مسلمانان حرام کرده است.
کد خبر: ۸۶۹۰۵۶۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا را به همه مومنان گفت: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق عنایت فرماید تا از فیوضات این ماه پر برکت بهره مند شویم و بتوانیم بر نفس خود غلبه پیدا کرده و خود را برای قرب الهی آماده سازیم.

حجت الاسلام احدی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام که می فرمایند ماه رمضان به این نام خوانده شده است،زیرا گناهان را می سوزاند افزود: ماه رمضان ماه زدودن گناهان و صیقل دادن قلب هاست

وی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان تنها ماه قمری است که نامش در قرآن آمده است و یکی از چهار ماهی است که خداوند متعال جنگ را در آن برای مسلمانان حرام کرده است مگر اینکه جنبه دفاعی داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در ادامه تصریح کرد: خداوند تبارک و تعالی در این ماه جنگ با دشمنان خارجی را حرام کرده تا انسان تمام قوای خود را جهت مقابله با دشمن درون مهیا کند و به جنگ دشمن درون برود و وجود خودش را از تمام پلیدی ها پاک گرداند و قلب و روح خود را چنان صیقل دهد که وقتی نور هدایت و راهنمایی های ائمه اطهار بر او تابید آن چنان منعکس نماید که چراغ و راهنمای راهش باشد و انحراف های پنهان و آشکار شیاطین را بر ملا سازد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه آزادی انسان است از تمام قید و بندهایی که در اثر گناهان و لغزشها انسان به خود زده است، در این ماه می تواند طوق اسارت و بندگی خواهش های نفسانی و شیطانی بگسلد و تنها طوق بندگی خداوند متعال برگردن نهد و روی به درگاه احدیت نموده تا از آن خوان و نعمتی که در این ماه پر فضیلت بر بندگان و مقربین در گاهش گسترانیده بهره مند شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم خاطر نشان ساخت: کلاس های اخلاق و قرآن، محفل انس با قرآن، شرکت در راهپیمایی روز قدس و اجرای برنامه های مناسبتی از جمله ولادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امیرمؤمنان حضرت علی (ع) از جمله برنامه های قابل اجرا در این ماه مبارک می باشد.

ارسال نظرات