«زئون» نام مستعار هنرمند فرانسوی است که اثرش رتبه نخست بخش کارتون دومین مسابقه بین‌المللی هولوکاست را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۵۵۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، وی در این اثرش به صنعت هولوکاست پرداخته و به همین دلیل مورد توجه بسیاری قرار گرفته است؛ بر همین اساس «سیدمسعود شجاعی طباطبایی» دبیر این رویداد هنری یادداشتی را بر این اثر نوشته است که در ادامه می‌خوانیم.

نفر اول بخش کارتون مسابقه هولوکاست، «زئون» از فرانسه بود؛ او از کشوری اثرش را ارسال کرده است که بالاترین مجازات‌ها را در هرگونه بحث تردیدآمیز از هولوکاست دارد، حبس از شش ماه تا شش سال در این کشور جریمه‌ای بسیار سنگین برای کسانی است که موقعیت رژیم صهیونیستی را به خطر بیندازند.

«زئون» اسم مستعار این هنرمند است و طبیعی است که نتواند اسم واقعی خود را فاش کند. او در طرحش به نمایش صنعت هولوکاست می‌پردازد. جالب است؟ نه؟ مثلاً مالزی، شیلی، یونان و بسیاری از کشورهای دنیا صنعت توریسم دارند اما رژیم جعلی صهیونیستی، تنها رژیم غاصب در دنیاست که صنعتی با عنوان هولوکاست دارد!

در واقع صهیونیست‌ها با ابزار تبلیغاتی خود به طور گسترده روی این مسأله سرمایه‌گذاری کرده‌اند و از کشورهای درگیر در جنگ جهانی دوم همچون آلمان و اتریش سالیانه میلیون‌ها دلار باج سبیل می‌گیرند.

این مسئله برای هنرمندان غربی واژه‌ای کاملاً آشناست، آنها خوب می‌دانند که اولا شاکله وجود این رژیم بر پایه هولوکاست بنا شده است و برهمین اساس این رژیم نژادپرست این اتفاق را بهانه‌ای می‌داند تا علاوه بر اشغال سرزمین فلسطین، دست به چپاول بزند. و دقیقا به خاطر همین مسئله است که شدیداً عصبانی شده و رفتارهای عجیبی از او سر می‌زند.

نتانیاهو با نوشتن نامه‌ای به سازمان ملل از بانکی‌مون می‌خواهد تا جلوی این مسابقه را بگیرد و هنرمندان شرکت کننده را تحریم کنند!، و وقتی نمایشگاه برپا می‌شود شبانه به وزیر امور خارجه آمریکا زنگ می‌زند تا در محکومیت این مسابقه یاریش کند و صد البته کشورهایی چون آلمان و اتریش که ناچار به تبعیت از این رژیم پوشالی هستند و خود را مقصر در جنگ جهانی دوم می‌دانند، مجبور به محکوم کردن این مسابقه می‌شوند.
منشه امیر سخنگوی رادیو اسراییل در اقدامی خلاف عرف دیپلماتیک دست اندرکاران این مسابقه را آدم خوار می نامد!!
و حالا رژیم صهیونیستی که زمانی حتی نتوانست از پس یک کاریکاتوریست فلسطینی به اسم ناجی العلی بر بیاید و او را به شهادت رساند با لشگری از هنرمندان کارتونیست از پنجاه کشور دنیا روبرو است.
رژیم اشغالگر اسرائیل حالا سخت عصبانی است و به فرمایش شهید بهشتی که گفت: ای آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر، از عصبانیت نزدیک به موت است. امیدواریم شاهد محو این رژیم ددمنش از صفحه هستی باشیم.
سخن آخر اینکه، این مسابقه با اختتامیه‌اش به پایان نمی‌رسد، تازه کار اصلی ما شروع شده است...

ارسال نظرات