خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات با بیان اینکه در سال گذشته با حمایت بانک مهر اقتصاد 11 هزار و 496 میلیارد ریال وام در بحث اقتصاد مقاومتی در این شهرستان پرداخت شده است، گفت: با پرداخت این میزان وام 72 کارگاه تولیدی راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۸۶۹۰۴۹۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حمیدرضا برات‌زاده در دیدار با رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی ضمن قدردانی از زحمات بانک مهر اقتصاد اظهار داشت: در سال گذشته با حمایت بانک مهر اقتصاد مبلغ 11 هزار و 496 میلیارد ریال وام در بحث اقتصاد مقاومتی در این شهرستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با پرداخت این میزان وام 72 کارگاه تولیدی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات با اشاره به خدمات مطلوب بانک مهر اقتصاد، افزود: این بانک با اقدامات ارزنده خود توانسته در راستای پاسداری و حمایت از انقلاب گام بردارد.

برات‌زاده در پایان خواستار حمایت و همکاری بیشتر بانک مهر اقتصاد برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان این شهرستان شد.

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی نیز در ادامه این دیدار اظهار داشت: باید تلاش شود تا فرهنگ قرض‌الحسنه با همکاری همه مردم و نهادها در جامعه ترویج یابد.

محمد غلامی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک‌هزار و 267 فقره وام و تسهیلات توسط بانک مهر اقتصاد استان پرداخت شده است، تصریح کرد: مبلغ این تسهیلات و وام‌ها 235 میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: از این حجم پرداخت تسهیلات به میزان 55 میلیارد ریال به صورت قرض‌الحسنه به 529 نفر از متقاضیان واجد شرایط اعطا شده است.

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی با اشاره به آمادگی بانک مهر اقتصاد استان در بحث همکاری برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: این بانک آمادگی دارد تا در بحث حمایت از تولید و اشتغال همچنان خدمت‌رسانی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها