مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: به دلیل استقبال خوب مردم، این طرح امسال در بیش از 300 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۰۴۸۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه طرح ضیافت الهی پارسال در بیش از 200بقعه متبرکه استان برگزار شد، گفت: به دلیل استقبال خوب مردم، این طرح امسال با حضور روحانیون و مبلغان اعزامی از قم و مناطق بومی در بیش از 300 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام ستار علیزاده هدف از اجرای طرح ضیافت الهی را تبیین و تبلیغ معرف دینی و تببین اهداف ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه بیان کرد و افزود: توزیع افطاری و غذای سحری، برگزاری مراسم شب های لیالی قدر در بقاع متبرکه از شاخص ترین برنامه های طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان است.

وی برنامه های سخنرانی، برنامه محوری محفل با انس با قرآن، تفسیر و ترتیل خوانی قرآن کریم، مشاوره های شرعی و ترویج فرهنگ وقف در میان مردم را از دیگر برنامه های طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان نام برد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه برنامه محفل انس با قرآن امسال نیز در مازندران با حضور قاری بین المللی از کشور برگزار می شود، گفت: این برنامه به صورت محوری، نیمه دوم ماه مبارک رمضان در بیشتر شهرستانهای استان برگزار می شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها