خبرهای داغ:
حجت الاسلام کوثری در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و یادواره شهدای پانزده خرداد در مسجد جامع شیروان گفت: امام خمینی(ره) خدمات ارزنده ای را به جامعه بخشید و ایشان عبد صالح خدا و مومن متعبد انقلابی بود.
کد خبر: ۸۶۹۰۴۷۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و یادواره شهدای پانزده خرداد در مسجد جامع شیروان گفت: امام خمینی(ره) خدمات ارزنده ای را به جامعه بخشید و ایشان عبد صالح خدا و مومن متعبد انقلابی بود.

وی گفت: امام(ره) به راه و هدف و نتیجه اش مطمئن بود و از سال 1342 انقلاب را رسما آغاز و عمومی کرد و تا هنگام وفات، ثابت و استوار ایستاد و ذره ای کوتاه نیامد.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب همراه داشتن عکس امام و کتابها و نسخه های خطی امام ممنوع بود و افراد زیادی را مجازات می نمودند افزود: مکتب و فرهنگ نبوی امام(ره) رونق گرفت و انقلاب پیروز شد و ایشان چهره ای بین المللی شد و انقلاب او نیز فراگیر شده است.

امام جمعه شیروان گفت: مردم هنگام رحلت 10 میلیون نفر به فاصله 40 کیلومتر در تشییع بنیانگذار انقلاب اسلامی شرکت کردند.

وی افزود: خدا را شاکریم که سایه طاغوت از سر این ملت برداشته شد و تحت ولایت ولی امر مسلمین زندگی می کنیم که این خود نعمت بزرگی است.

حجت الاسلام کوثری گفت: 27 سال از انقلاب گذشته و نام امام(ره) هر روز پررنگ تر می شود و مردم با منطق امام بیشتر آشنا می شوند.

وی افزود: این انقلاب متشکل از یک صفحه انقلاب حسینی و یک صفحه انقلاب خمینی است و همانگونه که امام حسین(ع) و عاشورا و اربعین همیشه در دل تاریخ وجود دارد و این انقلاب اسلامی نیز همیشه در دل مردم و تاریخ می ماند.

امام جمعه شیروان گفت: در یکی از روزهای دفاع مقدس مردم شیروان 31 شهید را تشییع کردند ولی راه آنها همچون در دفاع از حرم حضرت زینب(س) دفاع می کنند، پر رهرو است.

وی گفت: آن چیزی که امام را عزیز کرده است عمل صالح ایشان است و آن چیز که امام برای ما باقی گزارده است انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام کوثری در پایان گفت: امام(ره) به ما وصیت کرده است که اجازه ندهیم این انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیافتد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها