خبرهای داغ:
مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه شیروان

امام(ره) با احیاء اسلام ناب قلب ها را تسخیر کرد

رضا روحانی مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه شیروان با اشاره به شخصیت تاریخی و معنوی امام راحل گفت: امام(ره) با احیاء اسلام ناب محمدی بعنوان یک رهبر دینی جذاب قلبها را تسخیر کرد.
کد خبر: ۸۶۹۰۴۶۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ رضا روحانی مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه شیروان با اشاره به شخصیت تاریخی و معنوی امام راحل گفت: امام(ره) با احیاء اسلام ناب محمدی بعنوان یک رهبر دینی جذاب قلبها را تسخیر کرد.

روحانی ادامه داد: امام مردمی بود ،مردمی ماند و مردمی از این دنیا رفت بطوریکه هم در استقبال ایشان بعد از سال ها تبعید جمعیتی میلیونی حضور یافتند و هم در مراسم رحلت بیش از 12میلیون عاشق و دلداده ایشان را تشیع کردند.

این هادی سیاسی گفت: فرانسوی ها بعد از انقلاب با هدف امتیازگیری از ایران مبنی بر اینکه در اوج خطرات که هیچ کشوری حاضر نبود رهبر شما را بپذیرد ما پذیرفتیم هیئتی سیاسی اقتصادی به کشور فرستادند که خبر به امام رسید و شدیدا با این خواسته فرانسوی ها مخالف کردند.

رضا روحانی ادامه داد: امام برای اهالی نوفل لوشاتو به تعداد جمعیت آن محله هرکدام یک بسته صد گرمی پسته و یک جلد کتاب انجیل هدیه فرستاد و طی نامه ای از آنها به خاطر دردسرهایی که اقامت ایشان برایشان فراهم آورده عذرخواهی کرد.

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه شیروان با بیان اینکه امام از هیچ قدرتی واهمه نداشت و در برابر استکبار می ایستاد گفت: امام همه دسیسه ها و نقشه های استکبار را با توکل به خدا،درایت و هوشمندی و وحدت مردم نقش برآب می کرد.

روحانی در پایان وظیفه امروز مردم و ملت ایران را پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی ،وحدت ،ولایتمداری ، پاسداری از دستاوردهای انقلاب و تبیین تفکر و اندیشه امام راحل برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها