مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با بیان اینکه بسیج اصناف باید با تمام قوا وارد عرصه عملی کردن اقتصاد مقاومتی شود، گفت: امیدواریم تا در این زمینه بتوانیم تحولی را در اقتصاد کشور شاهد باشیم.
کد خبر: ۸۶۹۰۴۵۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور  ششمین جلسه از سلسله جلسات هم اندیشی مبانی 13 گانه اقتصاد مقاومتی تبیین شده توسط سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با حضور غلامرضا حسن پور مسئول این سازمان خسروی رئیس بسیج اصناف تهران بزرگ، فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران و روسای اتحادیه ها در محل بسیج اصناف تهران بزرگ برگزار گردید.
در ابتدا جلسه خسروی مسئول بسیج اصناف و بازاریان تهران بزرگ اظهار داشت: مجموعه اصناف همیشه همانند  پیشرو و علمدار در تمامی عرصه ها عمل کرده اند.
دبیر شورای همفکری با بیان اینکه روسای اتحادیه ها و همچنین بسیج وظیفه دارند مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی را در اولویت کارهای خود قرار دهند، افزود: امروز لازم است تا بسیج اصناف با تمام نیروهای خود ، به عرصه اقتصادی وارد شود که ما امید داریم این سرمایه کلان و ارزشمند، نقطه قوتی در تحول اقتصاد کشور باشد.

در ادامه حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با بیان اینکه این ششمین جلسه بعد از استان های گلستان، یزد، سیستان و بلوچستان و... به تشریح 13 بند اقتصاد مقاومتی که توسط کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج اصناف و بازاریان به تصویب رسیده است پرداخت.
مسئول بسیج اصناف و بازاریان کشور اظهار داشت: خوشبختانه استان هایی چون زنجان، آذربایجان غربی و اصفهان این برنامه ها را در ابعاد مختلف شروع کرده اند که این نشان دهنده افق روشنی در آینده این طرح می باشد.
حسن پور در پایان گفت: سازمان بسیج اصناف برنامه 13 موردی خود را بدون عیب و نقص نمی داند ، شما روسای اتحادیه ها و عزیزانی در اتاق اصناف و غیر از آن طرحی داشته باشند که بهتر باشد ما با آغوش باز آن را می پذیریم و اصراری بر اجرای یک طرح خاص نداریم.

راهکارهای مصوب این جلسات در فایل پاورپوینت زیر قابل دانلود می باشد.

برای دانلود «اینجا» کلیک کنید.

ارسال نظرات