در مسیر تجاری سازی تولیدات داخلی و پردازش ایده های نوآورانه و حمایت از کارآفرینی دانشجویان تفاهم نامه همکاری بین دانشکده فنی مهندسی پسران و پارک علم و فناوری ایلام منعقد شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۴۰۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در مسیر تجاری سازی تولیدات داخلی و پردازش ایده های نوآورانه و حمایت از کارآفرینی دانشجویان تفاهم نامه همکاری بین دانشکده فنی مهندسی پسران و پارک علم و فناوری ایلام منعقد شد .

در این جلسه که با حضور دکتر طاهرپور سرپرست پارک علم و فناوری استان ایلام، و مهندس باژدان رئیس آموزشکده فنی پسران ایلام، تشکیل شد، دو طرف از برقراری ارتباط سازنده و اثر گذار در راستای معرفی قعالیت های پارک علم و فناوری به دانشجویان و اعضاء هیئت علمی استقبال کردند.

دکتر طاهر پور گام نهادن در مسیر دانش بنیان شدن و تلاش در راستای توسعه فناوری و کارآفرینی را از اهداف مهم پارک علم و فنا وری خواند و تصریح کرد: فراهم نمودن بستر مناسب در جهت مشارکت دانشجویان فنی و استقبال از ورود آسان ایده های دانشجویان خلاق و مستعد به پارک علم و فن اوری، مستلزم همکاری مسئولین دانشکده های فنی بااین نهاد است.

وی گفت: پارک علم و فن اوری امادگی دارد با برگزاری کارگاه های آموزشی مختص دانشجویان و اعضاء هیئت علمی این دانشکده، آنان را با اهداف و فوائد و اصول پارک و مبحث دانش بنیان آشنا نماید.

سرپرست پارک علم و فناوری استان ایلام، با بیان اینکه خدمات قابل ارائه پاک برای اعضاء هیئت علمی و دانشجویان این دانشکده در جهت آشنایی آنان با چگونگی تجاری سازی تولیدات داخلی و پردازش ایده های نوآورانه بسیار سودمند خواهد بود، اضافه کرد: با همکاری دانشکده فنی پسران ایلام، واحدهای فناورمستقر در پارک علم و فن آوری می توانند در راستای فعالیت های خود ازازمایشگاه و کارگاه های دانشکده فنی پسران ایلام استفاده نمایند.

باژدان رئیس دانشکده فنی مهندسی پسران ایلام، نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری با پارک علم و فناوری ایلام، انعقاد این تفاهم نامه را گامی مهم در برقراری پیوند عمیق میان دانشکده فنی و پارک عنوان کرد وگفت: از هرگونه همکاری و ارائه خدمات در راستای همکاری های دو جانبه و ارتقاء سطح روابط استقبال خواهیم کرد.

ارسال نظرات