فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کربلا :
سرهنگ پاسدار علی تیموری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کربلا گفت: امام بارها تأکید می کردند که این انقلاب متعلق به پابرهنگان می باشد
کد خبر: ۸۶۹۰۳۸۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛سرهنگ پاسدار علی تیموری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کربلا پیرامون ساده زیستی حضرت امام(ره) گفت: زمانی که حضرت امام(ره) رفتند به جماران ، خطاب به ایشان گفتند این جا را از این وضعیت کاهگِلی در بیاوریم .حضرت امام در پاسخ فرمودند: که این انقلاب را کوخ نشینانی انجام دادند که اگر قرار باشد جماران را بیارایید همان کوخ نشینان ، انقلابی را که کرده اند با این جماران مغایر می بینند و این سبب بی انگیزگی خواهد شد.

وی افزود: امام(ره) تا لحظه آخر عمر گرانقدرشان در جماران زندگی نمودند و تمام جلسات و دیدارهای شان را با مسئولین داخلی و خارجی و مردم در همان حسینیه معروف جماران انجام می دادند. بنده از لحاظ سنی توفیق نداشته ام قبل از انقلاب با زندگی ایشان آشنا شوم ولی با مطالعاتی که انجام داده ام نحوه زندگی ایشان قبل و بعد از انقلاب هیچ تغییری نکرده بود.

تیموری تصریح کرد:امام بارها تأکید می کردند که این انقلاب متعلق به پابرهنگان می باشد که این حکایت دارد از ساده زیستی امام(ره) و عنایت ایشان به ساده زیستان و پابرهنگان که این انقلاب را با همت و تلاش شان انجام دادند و همیشه نگران بودند که مبادا خدشه ای به انگیزه این قشر از جامعه وارد شود و ملاحظه می کنید که حضرت آقا هم در حسینیه حضرت امام که در بیت رهبری می باشد همین شیوه را پیشه خود قرار داده و اگر توجه کرده باشید در سالگرد حضرت امام ایشان در هنگام سخنرانی زیلویی را به زیر پای شان انداختند که این نشانه ساده زیستی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) می باشد و همچنین دوستان و اطرافیان ایشان به این مسأله شهادت می دهند .

وی افزود: با همین ساده زیستی است که دشمنان نمی توانند تهمت اشرافی گری به حضرت آقا ، خانواده و اطرافیان ایشان بزنند تا از این بهانه برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کنند.

فرمانده ناحیه کربلا در خصوص حضور مردم در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام(ره) گفت:پیامی که دراین حضور می تواند باشد این است که مردم در روز چهاردهم خرداد به عنوان یک روز ملی حضور یافتند و بار دیگر با امام و آرمان های مقدس امام بیعت کردند .


ارسال نظرات