حمید رضا
بیانیه مشترک بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان ایلام؛
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ایلام، در بیانیه مشترکی با ابراز خرسندی از انتخاب شایسته آیت الله جنتی، خار چشم دشمنان اسلام به ریاست مجلس خبرگان رهبری، از همه انقلابیون دیروز و دلسوزان نظام خواسته اند؛ نگذارند درخت انقلاب تحت هر شرایطی مورد هجوم موریانه های افکار لیبرالی قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۶۹۰۳۷۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ایلام، در بیانیه مشترکی با ابراز خرسندی از انتخاب شایسته آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری، از همه انقلابیون و دلسوزان نظام خواسته اند که با هوشیاری و بصیرت مانع نفوذ موریانه ای افکار لیبرالی در بدنه نظام شوند.

در این بیانیه آمده است؛

انقلاب اسلامی ایران به عنوان "ام القرای جهان اسلام" وظیفه حفاظت و صیانت از ارزش های اسلامی را دارد٬ این امانت دینی و خدایی که تحت لوای رهبری معمار کبیر انقلاب بنیان نهاده شد٬ توانست قدرت های مستکبر و زورگو را از طمع تسخیر میهن های اسلامی با شعار موزیانه٬ "اسلام امریکایی " بر سر جای خود بنشاند.

اکنون مجلس خبرگان که همیشه حامی و نگهبان انقلاب و امام است با انتخاب شایسته و معنا دار خود که تا چندی پیش زمزمه های ضد انقلابیون داخلی و خارجی برای بر هم زدن نقش و وظیفه این مجلس انقلابی و شرعی را داشتند٬ با قرار دادن ریاست جدید مجلس خبرگان به ایت الله جنتی٬ خار چشم دشمنان اسلام، بار دیگر نشان داد که شخصیت های اصلی نظام هنوز هم مورد توجه تمام روحانیون خبره و بصیر خبرگان رهبری هستند.
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان ایلام، به نوبه خود از انتخاب شایسته و بحق آیت الله جنتی به عنوان ریاست مجلس خبرگان رهبری حمایت خالصانه می کند و بهترین تبریک ها را نثار ایشان می نماید.

ما از خداوند منان میخواهیم مسیر انقلاب را تحت حمایت این بزرگان و دلسوختگان راه ولایت٬ همچنان با امدادهای غیبی خود هدایت فرماید. و از انقلابیون دیروز میخواهیم با عهدی که با امام بسته اند انقلابی بمانند و نگذارند درخت انقلاب تحت هر شرایطی مورد هجوم موریانه های سیر شده از افکار لیبرالی قرار بگیرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار