یکی از شهروندان یاسوجی ابراز داشت :متاسفانه اینگونه به نظر می رسد ترس استاندار استان از مدیر عامل این شرکت که از وابستگان و هم شهری های تاجگردون نماینده قدرتمند استان است باعث می شود لدنی نژاد هرگز در خصوص این کم کاری ها باز خواست نشود .
کد خبر: ۸۶۹۰۳۴۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

مردم جنوب شهر یاسوج این روزها و همه ساله بدلیل قطعی بیش از یک هفته ای آب مستاصل شده اند طوریکه درگرمای طاقت فرسای منطقه وآغاز ماه مبارک رمضان که هر شخص بطور معمول حداقل هر 48 ساعت به استحمام نیاز دارد، قید نظافت و رعایت بهداشت شخصی را زده اند و فقط در تلاش برای تامین آب آشامیدنی خانواده های خود هستند.


یکی از شهروندان شهرک امام حسین که از بیشترین جمعیت منطقه ای در شهر یاسوج می باشد به خبرنگار ما گفت: متاسفانه آبفای شهری یاسوج تنها به آب شرب منطقه شمال شهر و مدیر نشین شهر مدیریت دارد و جنوب شهر را به حال خودش رها کرده است و علاوه بر کمبود و قطعی آب مشکل دیرینه ای که در زمینه آب در این شهر وجود دارد فرسودگی شبکه آبرسانی است که افت فشار آب را به همراه دارد و حتی در زمان کوتاهی که جریان آب برقرار است، حتی با استفاده از پمپ هم نتوان آبگیری کرد.

یکی دیگر از این شهروندان در این گفتگو ابراز داشت :متاسفانه اینگونه به نظر می رسد ترس استاندار استان از مدیر عامل این شرکت که از وابستگان و هم شهری های تاجگردون نماینده قدرتمند استان است باعث می شود لدنی نژاد هرگز در خصوص این کم کاری ها باز خواست نشود .

الف  ب در ادامه گفت : چرا این قطعی مکرر آب هرگز شامل منطقه شمال و مدیر نشین شهر یاسوج نمی شود در صورتی که منطقه زیر تل ، تل زالی، شهرک امام حسین ، عدل و میدان عدل که عمدتا از محله های کمتر برخوردار و فقیر نشین در جنوب شهر یاسوج می باشند از قطعی مکررآب رنج می برند.

این شهروند خاطر نشان کرد :مسئولان از تنش آبی در شهر یاسوج خبر می دهند اما هرگز بدنبال رفع مشکل شکستگی لوله های آب در سطح شهر نیستند که نمونه بارز آن شکستگی  در خط اصلی شهرک امام حسین می باشد که با وجود پیگیری مکرر اهالی بعد از یک هفته این مشکل مرتفع شد.

وی در پایان این گفتگو ابراز داشت مسئولان آبفای استان از مدیریت تنها آچار به دست بودن برای قطع کنتور آب شهروندان بدهکار را می دانند و رسانه ها نیز کاتبان این مدیران هستند تا شعارهای این مدیران را به مردم تحویل دهند.

وظیفه مسئولین در آب و فاضلاب استان ایجاب می کند قبل از قطعی آب در هر منطقه ای به طرق مقتضی به شهروندان اطلاع رسانی داشته و اینگونه باعث ایجاد اذیت و کلافه شدن مردم شریف این مناطق نباشند این در حالی است که یکی دیگر از شهروندان یاسوجی با نشان دادن تماس های مکرر بیش از 100بار خود با 122 اتفاقات آب شهر یاسوج اظهار داشت در این تماسها هرگز کسی پاسخ تلفنم را نداد و همچنین ابراز داشت حتی با مدیر عامل آبفای استان و شهر یاسوج هم تماس گرفتم اما این مدیران هم پاسخگوی تلفن خود نبودند در صورتی که در احکام این مدیران به عنوان مستخدمین مردم موظف به مرتفع کردن مشکلات شهروندان می باشند.

با توجه به اینکه میزان بارش ها در سال گذشته و امسال بسیار خوب بوده قطعی مکرر آب شهر سوالی است که ذهن اکثر شهروندان را به خود مشغول کرده است.

در این راستا مردم برخی از محله های مختلف شهریاسوج در گفتگو با بسیج ضمن ابراز گلایه از قطعی های مکرر خواهان بررسی هر چه زودتر این مضوع هستند.

امامشکل اصلی این جاست که چرا مسئولان آب و فضلاب شهری ( مهندس لدنی مدیر عامل آبفای شهری استان و قلندری آبفای شهر یاسوح ) در مورد قطعی مکرر آب در بیشتر نقاط این شهر هیچ گونه پاسخگویی مناسبی را به خبرنگاران ندارند و حتی از جواب دادن تلفن های خود در بیشتر اوقات روز به بهانه جلسات متمادی سر باز می زنند.

  

ارسال نظرات