حمید رضا
نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری/
نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: اولین قدم مجلس خبرگان با انتخاب آیت الله جنتی بعنوان رئیس مجلس که دشمنان بیشترین حملات را به او داشتند، تودهنی محکمی به دشمنان نظام در این نسل بود.
کد خبر: ۸۶۹۰۳۳۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ افتتاحیه کلاس های قرآنی ماه مبارک رمضان با حضور پایوران و سربازان سپاه ایلام در حسینیه سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار شد.

حجت الاسلام محسن سعیدی گلپایگانی نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری در افتتاحیه کلاس های قرآنی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: پیامبر خدا در آستانه ماه مبارک رمضان خطبه شرح وظایف روزه داران را بیان می کنند که می گوید: این ماه ، ماه رحمت مغفرت و آمرزش گناهان است.

حجت الاسلام گلپایگانی بیان داشت: برداشت برخی از مفسرین از آیه شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِيَ أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ و علت بالا بودن ارزش ماه رمضان و ثواب بیشتر کار ها در این ماه "نزول قرآن" است.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان تصریح کرد: پیامبر خدا از امت خود گلایه می کند که قرآن مهجور واقع شده و در روز قیامت قرآن کریم، مسجدی که نمازگزار ندارد و عالمی که سالیان سال تحصیل کرده و مراجعه کننده ندارد ، از مردم شاکی خواهند شد.

حجت الاسلام گلپایگانی عنوان کرد: حق قرآن بر مسلمانان بیش از این حدی است که اکنون رعایت می شود و وظایف هر مسلمان تلاوت، فهم و عمل به قرآن است.

وی با بیان اینکه دل در سایه قرآن زنده می شود؛ اذعان کرد: خانه ای که در آن قرآن خوانده شود همانند ستاره ای در آسمان می درخشد، پر برکت و پر از ملائکه می شود.

نماینده مردم در مجلس خبرگان بیان داشت: نگرانی که درخصوص هیئت رئیسه مجلس خبرگان داشتیم به حمدالله تمام شد و رئیس مجلس خبرگان همچون برگ زرینی همانند دوره های گذشته انتخاب شد.

حجت الاسلام گلپایگانی با تاکید بر اینکه نسلی محبوب خداست که در آن یاس دشمنان باشد؛ گفت: اولین قدم مجلس خبرگان با انتخاب آیت الله جنتی بعنوان رئیس مجلس که دشمنان بیشترین حملات را به او داشتند، تودهنی محکمی به دشمنان نظام در این نسل بود.

وی دومین هدف از انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان بیانات رهبری در خصوص انقلابی بودن هیئت رئیسه خبرگان دانست و اذعان کرد: انشالله که مجلس خبرگان بتواند همچون انتصاب آیت الله جنتی برگ های زرین دیگری را به برای جامعه اسلامی ایران به ارمغان بیاورد.



ارسال نظرات