دیدار فرماندهان با خانواده اولین شهید مدافع حرم خرم آباد :
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) در دیدار با خانواده سردار شهید رضا رستمی مقدم گفت: سردار شهید رستمی وظیفه پاسداری خود را در نهایت خلوص بجا آورد.
کد خبر: ۸۶۹۰۳۰۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: سردار کشکولی با بیان اینکه پاسداری از اسلام رسالتی است که هر کس حتی در لباس و جایگاه غیر نظامی می تواند بجای بیاورد گفت: پاسداری از ارزش های دینی نیاز به ریاضت و زحمت زیادی دارد که سردار رستمی به خوبی هر چه تمام تر آن را انجام داد.

وی اظهار داشت: ما در منزل این شهید حاضر شده ایم تا ضمن دلجویی از خانواده ایشان خود را به سعادتی که نصیب این شهید عزیز و خانواده اش شده است متصل کنیم.

سردار کشکولی افزود: شهید رستمی زمانی که مجوز حضور در جبهه های سوریه را کسب کرد از معدود کسانی بودند که با خریدن شیرینی برای همکاران شادی خود را ابراز کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم شهدای جامعه بشریت اند گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شهدای مدافع حرم منزلت بیشتری دارند چرا که برای دفاع از دین به خارج از مرزها می روند و تنها مسئله دفاع از وطن و مرزهای خود مطرح نیست.

سردار کشکولی امنیت، ثبات در منطقه و قدرت ایران در منطقه را مرهون خون شهدا دانست و افزود: این شهید گرانقدر اگر در سوریه جنگ نمی شد بی شک به جبهه های دیگر در عراق، یمن، بحرین و هر کشور دیگری که مظلومی مورد ستم قرار میگرفت حضور می‌یافت .

وی با اشاره به اینکه شهدا چراغ راه و سبب هدایت جامعه و جوانان هستند گفت: با آمدن پیکر های مطهر دو شهید گرانقدر لرستان سردار رستمی و  قدرت عبدیانی خواهید دید که مردم چگونه به استقبال آنان می روند و پرتو وجود آنان همچون دیگر شهدای اسلام چگونه قلب مردم و بخصوص جوانان را روشن خواهد کرد.

لازم به ذکر است سردار شهید رضا رستمی مقدم اولین شهید مدافع حرم خرم آباد و شهید قدرت عبدیانی اولین شهید مدافع حرم کوهدشت پیش از ظهر دیروز در جنگ با گروه تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسیدند.

 

انتهای پیام/ت

 

ارسال نظرات