به همت حوزه شهید مفتح بلوک جیرفت؛
انهدام کارگاه مشروب سازی توسط حوزه شهید مفتح بلوک شهر جیرفت استان کرمان انجام و در این عملیات 150لیترمشروبات الکلی کشف شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۹۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: فرمانده حوزه و بسیجیان گمنام امام زمان (عج)موفق به انهدام یک کارگاه مشروب سازی و کشف مقدار یکصد و پنجاه لیتر مشروبات الکلی از نوع عرق شده که متهمین با مشاهده مامورین متواری شدند.

جانشین حوزه شهید مفتح بلوک برادر بسیجی رضا صدیقی مهنی که خود فرماندهی این ماموریت را برعهده داشت در این باره گفت : درتاریخ 12/ 03/ 1395 طی گزارش عوامل اطلاعاتی این رده با خبر شدیم که یک کارگاه ساخت مشروبات الکلی از نوع عرق در روستای کهن از توابع بخش اسماعیلی و شهر بلوک در حال فعالیت می باشد.

وی ادامه داد: بلافاصله به صورت نامحسوس با عامل اطلاعاتی به محل مورد نظر عزیمت که صحت موضوع محرز شد و از آنجا که این حوزه، حوزه عملیاتی می باشد گزارش اولیه آن به اطلاعات ناحیه ارسال که مسئول محترم اطلاعات ناحیه جیرفت با فرماندهی محترم ناحیه و دادستان محترم شهرستان هماهنگی نموده و کسب دستور نمودند .

وی افزود: اکیپی از حوزه به سرپرستی و فرماندهی اینجانب حسب دستور مقام قضائی در ساعت 06:30 مورخ 13/ 03/ 1395 به محل مورد نظر عزیمت نموده و با رعایت همه جوانب قانونی و شرعی و احتیاط لازم اقدام به انهدام این کارگاه مشروب سازی نموده که در این ماموریت مقدار 150لیتر مشروبات الکلی از نوع عرق و تجهیزات ساخت مشروبات الکلی کشف و به حوزه گسیل داده شد .
وی همچنین در همین رابطه خاطرنشان کرد: متهمین با مشاهده مامورین متواری شدند که ما از طریق عوامل اطلاعاتی در حال شناسایی آنها می باشیم.
صدیقی مهنی در پایان عنوان کرد: که مشروبات کشف شده حسب دستور مقام قضایی طی صورتجلسه ای به پاسگاه انتظامی بلوک تحویل داده شد ولازم میدانم از همکاری عوامل اطلاعاتی وبسیجیان عزیز در این ماموریت تقدیر و تشکر نمایم .

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات