کد خبر: ۸۶۹۰۲۶۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۶
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رسالت اصلی سپاه ،حفظ ارزشهای انقلاب است،گفت:هر جا سپاه و بسیج احساس کند ارزشهای انقلاب واسلام به خطر می افتد، ورود پیدا می کند و در این ایفای نقش مرزی نمی بینیم.

مراسم تکریم و معارفه فرماندهان جدید و قدیم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم به مسئولیت های خطیر سپاه پاسداران در کشور اشاره کرد و گفت:مسئولیت سپاه پاسداران، حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی است و هر جا احساس شود در این راستا کاری لازم است،سپاه وارد عمل می شود.

سردار یداله بوعلی تصریح کرد:ورود سپاه به منزله دخالت در کار دیگر ارگان ها نیست و در واقع هر جا کاری بر دوش یک نهاد سنگینی کند، وظیفه مردمی  و انقلابی هر کس ایجاب می کند که به آن نهاد کمک شود تا به مردم به درستی خدمترسانی شود.

وی گفت:امام خمینی(ره) در کنار سپاه پاسداران، فرمان تشکیل بسیج مردمی را صادر فرمود تا از ظرفیت مردمی آحاد ملت در راستای کمک به نظام استفاده شود و مطمئنا هر تهدیدی از هر ناحیه ای متوجه یک ملت شود با پشتوانه مردمی و بسیج عمومی قابل دفع است.

سردار بوعلی با بیان اینکه موضوع تشکیل بسیج بر عهده سپاه می باشد،افزود:رسالت و ماموریت دیگر سپاه پاسداران، تشکیل و ساماندهی بسیج می باشد تا هر کس احساس کند می تواند در خارج از چارچوب وظایف محوله به جامعه خدمت کند، برای اینکه وفاداری خود را به نظام ثابت کند، بتواند از طریق بسیج فرصت این خدمت را بدست آورد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه رفع هر گونه تهدید علیه نظام و اسلام از رسالتهای اصلی سپاه پاسداران و بسیج است، کار بسیج را محدود به مرزها نمی بینیم و هر جا این نیروی مردمی بتواند نقشی در حفظ ارزشهای اسلام و نظام ایفا کند، ورود پیدا می کند.

سردار بوعلی با تاکید بر لزوم تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در حفظ روحیه انقلابی بین مردم،گفت:وظیفه دیگر سپاه پاسداران و بسیج، حفظ روحیه انقلابی در بین مردم است و به همین خاطر همیشه این موضوع را برای فرماندهان سپاه نواحی تبیین می کنیم تا از روحیه انقلابی مردم استفاده شود.

این فرمانده ارشد سپاه استان در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های سپاه پاسداران در ماه های گذشته در شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت:شهرستان بهمئی نوپاست و زیرساختهای آن ضعیف است؛ به همین خاطر بحث کمک به توسعه زیرساختهای شهرستان مورد توجه سپاه پاسداران بود که فرمانده بهمئی هم در این راستا تلاش و پیگیری خوبی داشت .

سردار بوعلی افزود:در بخش توسعه زیر ساختهای ورزشی پروژه استخر سرپوشیده شهر لیکک را داشتیم که پروژه در حال انجام است و در بخش سرآسیاب یوسفی یک سالن ورزشی ساخته شد و ساختمان حوزه مقاومت بسیج این بخش نیز به زودی به اتمام می رسد و در بخش ممبی هم ساختمان حوزه مقاومت بسیج در حال ساخت است. 

وی ادامه داد:پیگیر بودیم تا با مشارکت بنیاد تعاون و با استفاده از ظرفیت مرکز، در همه شهرستان های استان یک مرکز درمان تخصصی بسازیم که تنها در سه شهرستان زمین مناسب آماده شد و یکی ازاین شهرستان ها بهمئی است که به زودی عملیات آغاز پروژه انجام می شود.

سردار بوعلی گفت:می توانیم با استفاده از ظرفیت های مختلف پروژه های عمرانی و اقتصادی بزرگی در سطح استان راه اندازی کنیم ؛ در ماه های گذشته سپاه فتح توانست با دعوت از شرکتهایی از تهران و اجرای چند طرح بزرگ کشاورزی،بدون کمک گرفتن از اعتبارات استانی، نزدیک به 40میلیارد تومان اعتبارات در حوزه کشاورزی وارد استان کند.

وی افزود: با این اعتبارات توانستیم بیش از 200هکتار باغ به صورت کاملا مکانیزه در استان احداث کنیم که با توجه به سرعت اجرای پروژه و میزان اعتبارات جذب شده ، یک پدیده نادر است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت:در تلاشیم تا یک اردوگاه مناسب برنامه های بسیج در شهرستان بهمئی راه اندازی کنیم که با تامین اعتبار از همین امسال پروژه آغاز بکار می کند.

سردار بوعلی در سخنان پایانی خود از زحمات سرگرد بهمنیار، فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تقدیر کرد و گفت: در ایام فرماندهی سرگرد بهمنیار در بهمئی مشکل خاصی در شهرستان به وجود نیامد که این نشان از تعامل مسئولان بهمئی و متانت مردم بهمئی است .

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: انتظار داریم مردم و مسئولان بهمئی سرگرد شاهینی،فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهمئی را همانند فرماندهان قبل کمک کنند تا بتواند گامهای موثری در خدمت به مردم بردارد.

ارسال نظرات