مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه تجاری و تفریحی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۶۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰
عباس نورمحمدی اظهار داشت: قریب به یک دهه بود زمین های خیابان فردوسی در مرکز شهر یاسوج که متعلق به سازمان تامین اجتماعی است، با بی توجهی مسئولان به حال خود رها شده بود.

نورمحمدی بیان کرد: رها شدن این زمین ها در مرکز شهر علاوه بر هزینه های آشکار و پنهانی که داشت چهره زشتی به قلب مرکز استان داده بود.

وی اضافه کرد: در راستای مسئولیت های اجتماعی که داریم و همچنین با توجه به نامگذاری یاسوج به نام پایتخت طبیعت به فکر ایجاد مجتمعی در خور شان شهروندان و مردم استان برآمدیم.

نورمحمدی تصریح کرد: با همکاری خوب استاندار و شهردار یاسوج و با نامه نگاری و نشست های متعدد سرانجام موفق به جلب همکاری سازمان تامین اجتماعی و سایر مسئولان برای احداث مجتمع تجاری و تفریحی بزرگ در یاسوج شدیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه همه پیش بینی های لازم برای شروع این طرح شده خاطر نشان کرد: این واحد بیش از ۲۰۰۰  واحد تجاری، پارک کودک و نوجوان، رستوران و کافی شاپ، سالن جلسات و مواردی از این قبیل را در خود خواهد داشت.

وی از پیش بینی زیباترین ظاهر و با کیفیت ترین تجهیزات مدرن در این مجتمع خبر داد و گفت: احداث پارکینک طبقاتی و فضای سبز کنار مجتمع، بخشی از اقدامات پیش بینی شده برای حل عمده نیاز مرکز شهر به پارکینیگ و در راستای زیبا سازی مرکز شهر می باشد.

نورمحمدی با بیان اینکه در هفته آینده زمین ها را تحویل مجری خواهیم داد، عنوان کرد: در این پروژه که مجری آن یکی از موسسات شناخته شده و مطرح کشوری است(سازمان اقتصادی کوثر) موافقت نامه های اولیه رد و بدل شده و مجری باید پس از تایید نقشه ها که توسط معماران بین المللی طراحی و نظارت می شود حداکثر در مدت ۳ تا ۴ ماه آینده کار خود را شروع کند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد و در راس آن یاسوج که به پایتخت طبیعت ایران نام گرفته، کمبود مرکزی بدین سبک که هم نیازهای روزمره مردم در بخش های مختلف را پوشش دهد، هم بتواند در جذب توریسم و برگزاری همایش های ملی و بین المللی نقش آفرینی کند به شدت حس میشد  از این رو ما به عنوان خادمین مردم در تامین اجتماعی تصمیم به ایجاد این مرکز گرفتیم.

عباس نورمحمدی عنوان داشت: بدون شک با تکمیل و اجرای این پروژه تغییرات خوبی را در مرکز شهر شاهد خواهیم بود و از دستاوردهای آن سرمایه گذاری، کمک به اشتغال، فعال شدن استان در برگزاری همایش های ملی و بین الملی از ره آورد آن، کمک به جذب توریسم و رشد استان و در کل رونق اقتصادی و پیشرفت در خور شان مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد را به مناظره خواهیم نشست.

ارسال نظرات