امام جمعه چیتاب در ادامه خواستار خروج این شهر از بن بست شد و گفت: مسؤولان و متولیان امر باید نسبت به خروج چیتاب از بن بست اقدام کنند لذا انتظار همراهی مضاعف در این خصوص داریم.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۴۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر عصر امروز در نشست شورای اداری بخش کبگیان که با حضور فرماندار بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید کارهای پایدار و ماندگار صورت گیرد.

امام جمعه چیتاب با اشاره به ظرفیت‌های مختلف بخش کبگیان در بخش کشاورزی، باغداری، گردشگری و دامداری و ... اذعان کرد: درآمد اکثر مردم منطقه کبگیان از بخش کشاورزی بوده که هم اکنون وضعیت مناسبی ندارد و باید نحوه کشت در این بخش تغییر کند و کشت‌های جایگزین به مردم معرفی تا بخشی از مشکل منطقه برطرف شود.

وی عمده مشکلات بخش کبگیان را گاز به منطقه چنار، نبود زمین ورزشی مناسب برای جوانان منطقه، آمبولانس و ...عنوان کرد و گفت: شهر چیتاب با همه ظرفیت‌های فراوان در بخش‌های مختلف مشکلات زیادی دارد و در بن‌بست است.

امام جمعه چیتاب در ادامه خواستار خروج این شهر از بن بست شد و گفت: مسؤولان و متولیان امر باید نسبت به خروج چیتاب از بن بست اقدام کنند لذا انتظار همراهی مضاعف در این خصوص داریم.

وحدانی‌فر اذعان کرد: منطقه چنار با توجه به سردسیر بودن منطقه مشکلات متعددی دارند که انتظار می‌رود مسؤولان حوزه گاز نسبت به رفع مشکلات گازرسانی به چنار تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی به مشکلات حوزه بهداشت در بخش کبگیان و شهر چیتاب اشاره کرد و گفت: با توجه به بعد مسافت شهر چیتاب با مرکز استان متاسفانه این بخش فاقد آمبولانس بوده و تنها یک آمبولانس نعش‌کش بوده که بیمار را زنده می‌برد و مرده برمی‌گرداند.

امام جمعه چیتاب ضرورت تامین آمبولانس برای شهر چیتاب را امری مهم عنوان کرد و گفت: وضعیت در این خصوص نامناسب بوده و به دلیل نبودن آمبولانس افراد زیادی تا رسیدن به بیمارستان مرکز استان جان خود را از دست دادند لذا امید می‌رود مسؤولان علوم پزشکی و فرماندار بویراحمد نسبت به تهیه یک دستگاه آمبولانس پیگیری‌ها و اقدامات لازم را انجام دهند تا دیگر شاهد چنین وضعیت نامناسب نباشیم.

وحدانی‌فر در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه زمین برای خانه عالم آماده است، گفت: متاسفانه در بحث فرهنگ اجتماعی مشکلاتی وجود دارد که حضور عالم در منطقه خود کمک شایانی به این مقوله می‌کند.

امام جمعه شهر چیتاب خاطرنشان کرد: کتابخانه‌ای در این شهر وجود دارد که بیشتر شبیه انباری بوده و آنگونه که باید و شاید از آن استفاده نمی‌شود از این‌رو وقتی که کتابخانه وجود نداشته باشد فرهنگ ما دچار مشکل می‌شود.

ارسال نظرات