بخشدار کبگیان گفت: با اتصال بخش کبگیان به محور پاتاوه به دهدشت قطعا این بخش از بن‌بست خارج می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۳۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲

مهران گودرزیان عصر امروز در نشست شورای اداری بخش کبگیان که به ریاست سید محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: خدمات خوبی در حوزه‌های بهداشتی و درمانی، آموزش، فرهنگی، گردشگری و ... ارائه شده اما باید با همکاری مسؤولان این خدمات را به نقطه مطلوب برسانیم.

بخشدار کبگیان، وسعت این بخش را 619 کیلومتر با 84 روستا و 72 روستای دارای سکنه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه خدمات خوبی به روستاهای این بخش ارائه شده که در برخی موارد از جمله راه ارتباطی و آب شرب هنوز مشکلاتی وجود دارد.

وی ضرورت راه‌اندازی نمایندگی دفتر پست در بخش کبگیان را مهم عنوان کرد و گفت: در ارسال مرسولات و نامه‌های محرمانه با مشکلاتی مواجه می‌شویم که انتظار می‌رود اقدامی در این خصوص صورت گیرد.

گودرزیان در ادامه با تاکید بر اینکه درمانگاه چیتاب و نقاره‌خانه فعالیت‌های شبانه‌روزی دارند، گفت: متاسفانه این درمانگاه فاقد آمبولانس است و تنها دارای یک خودروی نعش‌کش است که مردم منطقه را مشکلاتی مواجه کرده است لذا ضرورت تامین آمبولانس به این بخش امری مهم و ضروری است.

این مسؤول اذعان کرد: بخش کبگیان فاقد مطب پزشک و داروخانه است.

بخشدار کبگیان از دیگر مشکلات بخش را نبود بوستان روستایی در سطح مناطق روستایی عنوان کرد و گفت: هیچ کدام از روستاهای بخش بوستان روستایی ندارند.

وی احداث ناحیه صنعتی را از ملزومات بخش کبگیان عنوان کرد و گفت: زمین‌های زیادی در این بخش وجود دارند که کم کاری مشهودی در این خصوص صورت گرفته است.

گودرزیان در ادامه به مشکلات آبی بخش کبگیان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تنش آبی دامن‌گیر استان کهگیلویه و بویراحمد است بخش کبگیان از این قاعده مستثنی نبوده و روستاهای زیادی در این بخش با کم آبی مواجه شدند.

این مسؤول ادامه داد: روستای بلوط‌کاران در بحث آب شرب با مشکلات حادی مواجه هستند که انتظار می‌رود آب و فاضلاب روستایی تمهیداتی در این خصوص اتخاذ کنند.

بخشدار کبگیان در ادامه بر ضرورت تقویت دکل‌های مخابراتی نقاره‌خانه و چنار تاکید کرد و گفت: متاسفانه در نقاره‌خانه و صالحان تلفن خانگی وجود ندارد.

گودرزیان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به بن بست بودن بخش کبگیان و مشکلات این بخش اذعان کرد: با اتصال بخش کبگیان به محور پاتاوه به دهدشت قطعا بخش از بن‌بست خارج می‌شود.

ارسال نظرات