خبرهای داغ:

در حاشیه مقام سفر یک حقوقدان

متن زیر توسط یکی از مخاطبین برای سایت ارسال شده و در پاسخ به متنی منتشر شده در یکی از سایت های استانی است.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۹۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یکی از مخاطبین سایت متن زیر را با عنوان «در حاشیه مقام سفر یک حقوقدان» ارسال کرده که بدون هیچ گونه دخالت منتشر می شود:

بیست و هشتمین سفر استانی رئیس‌جمهور به بیست هشتمین استان کشور، فراز و نشیب فراوانی داشت صمیمانه قلم دوست عزیز و جوان برومند آقای عطایی را می‌ستایم.

بازهم شما و الاّ در این استان که خیلی‌ها با افتخار اعلام می‌کنند آخر خیر و اول شرّ است کسی لام تا کام حرفی برای گفتن نداشت. از اینکه مطالب قبلی هنوز در گوشه ذهن فعال و پرتلاش شما جا خوش کرده است و در نوشته خودتان ملاحظه‌ای به آن داشتید بسیار خوشحالم و به‌زعم خود از آن نوشته نتیجه گرفتم.

نکته‌ای که تقدیمتان می‌کنم این است که شما بخوبی تکلیفتان را با مخاطب، رئیس‌جمهور، استاندار محترم، امام‌جمعه محترم و بالاخره مردم روشن کردید؛ ولی ظاهراً و ان شاء الله فراموش نمودید تکلیفتان را با خودتان هم روشن کنید!

آیا فکر نمی‌کنید گرایش شما به مشی سیاسی ریاست محترم جمهور و رأی جانانه‌ای که به ایشان دادید، چشم شما را به واقعیت‌های این دولت بسته است؟

آیا انتظار دارید با رکود اقتصادی ویرانگر و رشد اقتصادی که مردم شعور، درک و حس آن را ندارند!!! زیر چرخ‌های ماشین رئیس‌جمهور بروند؟

انتظار دارید با گرایش دولت به فتنه گران؛ که دغدغه حصر سرانش بیشتر از دغدغه سرنوشت لشگر بیکاران است، استقبال شور و نشاط داشته باشد؟

انتظار دارید مردم متوجه این نباشند که سه سال از عمر دولت گذشته و هنر دولت، انداختن توپ به زمین دولت قبلی است؟

انتظار دارید با کلاف سردرگمی که آمریکا در برجام تحویل این دولت داد، هنوز هم خیابان‌ها پر از مستقبلین، و سخنرانان غرّا و حماسی حرف بزنند؟

انتظار دارید مردم افتتاح‌های تکراری را به حساب پیشرفت بگذارند و برای افتتاح بانک ملی نقده یا هتل آنای ارومیه، نماز شکر به جا بیاورند؟

از این موارد خیلی می‌شود ردیف کرد ولی فکر می‌کنم کفایت کند، پس مجدداً تأکید می‌کنم تکلیفتان را با خودتان هم روشن کنید.

یادداشت از یک فعال فرهنگی و سیاسی شهرستان ارومیه

منبع: اروم نیوز

ارسال نظرات
آخرین اخبار