خبرهای داغ:
سرهنگ احمدی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان درهای رحمت خداوند به روی بندگانش باز می شود، گفت: ماه رمضان بهترین ماه خداوند و فرصت خوبی برای خودسازی و بهترین فرصت برای بندگی و عبادت ذات اقدس پروردگار است
کد خبر: ۸۶۹۰۱۵۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گفتگو ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بندگی و عبادت استبا پایگاه اطلاع رسانی سپاه سروستان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان ارزش معنوی ماه مبارک رمضان را به شب های قدر دانست و تاکید کرد: شب قدر بار معنوی فراوانی دارد چرا که اگر انسان بتواند در این شب ها نهایت استفاده را بکند توانسته است اندازه یک عمر خود ثواب ذخیره کند و ارزش معنوی ماه مبارک رمضان نیز به همین شب های قدر است.

وی شب قدر را، شب مبارزه با شیاطین درون و بیرون بیان کرد و خاطر نشان کرد: ارزش و اهمیت شب قدر فقط در استغفار و شب زنده داری آن خلاصه نمی شود،  شب قدر باید شب مجهز شدن انسان به سلاح معنویت و توسل به مولای متقیان امام علی (ع) و شب آماده پیکار و مبارزه با شیاطین درون و بیرون و بیمه شدن انسان در طول سال باشد.

سرهنگ احمدی در ادامه افزود:ماه رمضان زمانی ویژه برای تامل  در زندگی و آنچه که آدمی در گذشته به انجام رسانیده است. این ماه اهمیت خاصی نسبت به دیگر ماه‌های سال دارد و تنها ماهی است که نام آن در قرآن کریم آمده است. ماه رمضان زمانی است برای راهنمایی مردم، بیان راه، روش هدایت و جدا ساختن حق از باطل. ماهی که در آن قرآن نازل شده است تا راهنمایی باشد برای صراط مستقیم و جدا شدن حق از باطل.

وی در ادامه سخنانش تأکید کرد: در این ماه مبارک خود را خالصانه به خدا واگذار کنیم و از او بخواهیم که توفیق بندگی و تقرب دهد و مراقب باشیم که تشنگی و گرما ما را از روزه گرفتن بازندارد که در این صورت علاوه بر محروم شدن از برکات و نعمات فروان این ماه، مستوجب عذاب و عقوبت الهی می‌شویم.

  روزه‌داری، زیر تابش این آفتاب سوزان و در این گرمای بی‌قرار کننده تابستان داغ، با کامی تشنه و رمقی که از جان رفته اجر و ثوابی بسیار بزرگ در نزد خداوند متعال دارد و صبر بر رنج این عبادت رضوان الهی را به همراه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها