خبرهای داغ:
فرمانده گردان161 امام حسین(ع) شهرستان همدان خبر داد

برگزاری برنامه حفظ انسجام بسیجیان گردان 161 امام حسین(ع) همدان

فرمانده گردان161 امام حسین(ع) شهرستان همدان از برگزاری برنامه حفظ انسجام بسیجیان گردان 161 امام حسین(ع) همدان با حضور 230 نفر از بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۴۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

سرهنگ اکبر کاظمی‌علوم در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: برنامه حفظ انسجام بسیجیان گردان امام حسین(ع) شهرستان همدان در پادگان سیدالشهداء همدان با حضور 230 نفر از بسیجیان برگزار شد.

وی افزود: تمرینات دفاع ثابت منطقه‌ای، ضدهلی‌برن، ستون‌کشی، میدان تیر شبانه و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه‌های اجرایی در این دوره بود.

فرمانده گردان 161 امام حسین)ع( شهرستان همدان گفت: بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) باید دانش نظامی خود را به بالاترین سطح ارتقا دهند و به عنوان الگوی برتر از انقلاب اسلامی در جهان حراست کنند.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد: این فراخوانی‌ها به منظور ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، آموزش تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها، ارتقای توانایی بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار، افزایش توان رزمی بسیجیان برای مقابله با انواع تهدیدات سخت و نرم دشمن و ارزیابی میزان توانایی نیروهای شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

کاظمی‌علوم با بیان اینکه بسیجیان گردان 161 امام حسین(ع) شهرستان همدان با روحیه و نشاط و با انگیزه در فراگیری و بازآموزی مهارت‌های فردی و گردانی در منطقه و استان دانست، گفت: از اهداف دیگر برنامه حفظ انسجام بسیجیان آشنایی با تجهیزات انفرادی، سلاح‌شناسی، تیراندازی و جهت‌یابی درشب و پیاده‌روی با تجهیزات است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌های فرهنگی در این اردو می‌توان به برپایی نماز جماعت و کلاس‌های بصیرتی و بیان احکام و مسائل سیاسی روز ومسابقات فرهنگی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات