با حضور فرمانده سپاه نکا در منزل پدر شهید:

آسمانی شدن شهید مدافع حرم«ابراهیم عشریه» به خانواده اش اعلام شد / تصاویر

خبر شهادت مدافع حریم اهل بیت(ع) «ابراهیم عشریه» امروز رسما با حضور فرمانده سپاه و مسئولان شهرستان نکا در منزل پدر شهید مدافع حرم به این خانواده اعلام شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۴۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،پس ازاعلام  خبر روابط عمومی سپاه کربلای مازندران مبنی بر تائید شهادت مدافع حرم ابراهیم عشریه، فرمانده سپاه و مسئولان شهرستان نکا برای اعلام این خبر و همچنین دیدار با این خانواده شهید امروز در منزل پدر شهید حضور یافتند.

در این حضور که امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان نکا نیز حضور داشتند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با اشاره به تأیید خبر شهادت، اظهار کرد: شهید ابراهیم عشریه در صحنه نبرد با تکفیری‌ها در منطقه جنوب حلب سوریه در تاریخ 24 فروردین امسال به شهادت رسید اما به دلایل امنیتی و نظامی اکنون این خبر به تأیید رسمی سپاه کربلا رسیده است.

همچنین امام جمعه نکا با اشاره به اینکه مرگ غیر از شهادت را برای این رزمندگان نمی‌توان متصور بود، اظهار کرد: مایه افتخار است که چنین خانواده‌هایی فرزندانی را تربیت می‌کنند که عاشق شهادت و جهاد در اه خدا هستند.

وی افزود: شهرستان نکا با اهدای پنج شهید مدافع حرم در سطح کشور پیشتاز است که این نشان از روحیه دفاع از حرم و ولایت در مردم این دیار دارد، لذا باید قدر این مردم و خصوصاً خانواده‌های شهدا به عنوان نعمت الهی بیش از گذشته بدانیم.

امام جمعه نکا با بیان اینکه بسیاری از جوانان این کشور در همین مدت حضور مدافعان حرم در سوریه، در داخل کشور به انواع ناگوار مرگ جان خود را از دست داده‌اند، خاطرنشان کرد: اما پنج جوان برای جانبازی در راه خدا انتخاب شده‌اند که این نوع از مرگ افتخاری برای خانواده به شمار می‌آید.

به گزارش پیک نکا در ادامه این دیدار برادر بزرگتر شهید نیز با اشاره به اینکه شهادت غایت آرزوی ابراهیم عشریه بود، اظهار کرد: از آرزوهای شهید این بوده که به شهادت برسد و در زمان ظهور امام زمان(عج) خداوند وی را از قبر بیرون آورده و مجدداً لذت مجاهدت را بچشد.

وی افزود: باید قدر مقام شهدا را دانست و در برابر برخی ادعاهای ناعدلانه برخی انسان‌های نادان و یا مغرض داده شود تا جایگاه این شهدا و شأن آن‌ها بیشتر از همیشه حفظ شود.

 شایان ذکر است،ابراهیم عشریه 25 فروردین ماه سال جاری در منطقه جنوب حلب مجروح شد اما به دلیل مشخص نبودن وضعیت پیکر این شهید بزرگوار با پیگیری های به عمل آمده از مراجع ذیربط پس از 54 روز، خبر شهادت این شهید عزیز رسما تایید شد.

از سرهنگ پاسدار شهید «ابراهیم عشریه»، سه دختر به نام‌های زهرا، زینب و معصومه به یادگار مانده است .

 پیکر مطهر این شهید بهمراه 11 شهید مدافع حردم استان مازندران که در منطقه خان طومان شهیدند شدند، هنوز به کشور باز نگشته است.

شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» پنجمین شهید مدافع  حرم شهرستان نکا می باشد.

انتهای پیام/











ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار