در راستای آشنايي بيشتر ویژه مسئولین حوزه ها و کانون ها بسیج در رابطه با فضای مجازی كارگاه آموزشي شباب در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۳۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با هدف‌ ارتقاء سطح دانش و آگاهی کاربران شباب، کارگاه آموزشی طرح شباب ویژه رابطین شباب حوزه ها؛ پایگاهها و کانون های مقاومت بسیج استان کردستان در سالن ستاد سپاه بیت المقدس برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی مسئولين شباب و فضای مجازی در راستاي مباحث تالار وحدت ، شبکه اجتماعی ، سامانه پیامک ،سامانه مکاتبات اداری و سایت های عملکردی حوزه ها و پایگاه های مقاومت آموزش های لازم را دیدند.

سرهنگ رمضان بهزادی جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در امر بسیج در این کارگاه آموزشی در سخنانی ضمن تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان اظهار داشت: شبکه ملی اطلاع رسانی بسیج با عنوان "شبکه شباب" باید به سمت شبکه ملی و همگانی پیش برود.

وی با بیان اینکه شبکه شباب بستری آماده برای همه کارهای بسیج است، عنوان داشت: این شبکه تمام رده های تابعه و پایگاه های بسیج را تحت پوشش خود قرار می دهد و در واقع این شبکه به عنوان یک شبکه اطلاع رسانی اینترنتی طراحی شده است.

در پایان این دوره آموزشی یک روزه همچنین مهندس مزارعی مدیر تحقیقات و توسعه قرارگاه مرکزی شباب سازمان بسیج مستضعفین کشور به مطالبی در خصوص محتوای اینترنت و فضای مجازی،هویت فضای مجازی، شبکه های تلگرامی، پهنای باند در کشور و سایت عملکرد شباب و امکانات شباب پرداخت.

گفتنی است، در راستای آشنايي بيشتر در رابطه با فضای مجازی كارگاه آموزشي شباب، با حضور ویژه مسئولین حوزه ها و کانون ها بسیج شهرستانی در محل ستاد سپاه بیت المقدس کردستان در سنندج برگزار شد.



ارسال نظرات