خبرهای داغ:
رییس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان گفت:به منظور استقبال از ماه مبارک رمضان و بهار قرآن محفل انس با قرآن در هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۲۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،مراسم محفل انس با قرآن هندیجان  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء باحضور ۲قاری و حافظ قرآن  کشوری و استانی ، بسیجیان پایگاه مقاومت شهید باهنر ،جمعی از برادران و خواهران و رییس اداره تبلیغات اسلامی در مسجد سید مجید هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ساداتی در این مراسم اظهار کرد:قرآن به روح انسان آرامش و طراوت می دهد و قرآن همراه با سعادت است.

وی افزود:فراگیری قرآن در بین جوانان و مخصوصا خانواده ها سبک زندگی هر فردی را به سمت  نورانیت خدا وند هدایت می کند.

وی بابیان برگزاری مراسمات محفل انس با قرآن در هندیجان گفت:در مساجد و حسینیه های هندیجان در ماه مبارک رمضان مراسمات همخوانی ،رو خوانی و تفسیر های قرآنی ،محفل انس با قرآن ، مسابقات قرآنی وتفسیر نهج البلاغه  برگزار می شود.

ساداتی رییس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان عنوان کرد:  در  ایام ماه مبارک رمضان   مبلغین روحانی هندیجان به مناطق محروم روستایی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره  به حضور نوجوانان وجوانان در مراسمات قرآنی بیان کرد:با فر هنگ سازی وتبلیغات مناسب  که در این سال ها شده نسل جوان ومخصوصا نو جوانان و جوانان حضور گسترده ایی در مراسمات مذهبی و محفل های انس با قرآن دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها