خبرهای داغ:

124 دریافت کننده اطلاعات تخلفات صنفی در ماه رمضان

مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی به ویژه گرانفروشی مراتب را سریعا به سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی (124) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یا اتحادیه‌های صنفی مربوطه گزارش دهند.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۲۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبرنگار بسیج از اهواز، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خوزستان با تاکید بر لزوم حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در ماه مبارک رمضان گفت: تمام دستگاه‌های متولی و نظارتی از قبیل سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و اتاق اصناف در این ماه موظف بر اعمال نظارت و انجام وظایف خود در راستای تامین و کنترل قیمت اقلام پرمصرف مردم هستند.

علی‌محمد رحمانی زاده اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای کنترل بازار و تخلفات صنفی از آغاز تا پایان این ماه، مانور نظارتی را با هدف نظارت بر سطح بازارهای استان اجرا می‌کند و بازرسان این سازمان به صورت شبانه‌روزی در بازارها حضور خواهند داشت.

رحمانی زاده تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی نیز مسئولیت هدایت کشتارگاه‌های مرغ را در سطح استان به منظور تامین تمام مرغ موردنیاز مردم بر عهده دارد تا مرغ کشتار روز و همچنین مرغ منجمد به اندازه کافی در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم روزه‌دار استان نیز برای حفظ سلامتی خود زولبیا و بامیه مورد نیازشان را از قنادی‌ها و شیرینی‌فروشی‌های معتبر و دارای پروانه کسب خریداری کنند.

رحمانی زاده ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف آماده پاسخگویی به شکایات مردمی هستند و اگر مردم احساس می‌کنند در خصوص برخی اقلام پرمصرف کمبودهایی وجود دارد باید جهت تامین بیشتر با سازمان جهاد کشاورزی استان تماس بگیرند و تمام دستگاه‌ها در ماه مبارک رمضان جهت خدمت‌رسانی به مردم روزه‌دار استان آمادگی دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار