خبرهای داغ:

سرگردانی مسافران کشتی خرمشهر به بصره

مسافران ایرانی و عراقی شرکت مسافربری والفجر8 به مقصد بصره به دلیل لغو حرکت کشتی مسافربری پس از ساعت ها سرگردانی از طریق مرز زمینی شلمچه به عراق رفتند.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۲۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

جمعی از مسافران کشتی برلیان در تماس تلفنی با خبرگزاری بسیج ضمن گلایه از لغو سفر خود به عراق از مسیر دریایی، از پاسخگو نبودن مسئولان دست اندرکار و نبود اطلاع رسانی به موقع در خصوص لغو این سفر، ابراز ناراحتی کردند.

این مسافران روز یکشنبه با حضور مقابل فرمانداری ویژه خرمشهر، رفع مشکل آنها و عبور زمینی خود از مرز بین المللی شلمچه را خواستار شدند.
یکی از مسافران در این خصوص گفت:چهارشنبه هفته گذشته بلیت سفر به بصره را از یکی از نمایندگی های شرکت در آبادان خریداری کرده و برای سفر به عراق به ترمینال مسافربری بندر خرمشهر مراجعه کردم.
علی ناصری افزود:در بندر خرمشهر متوجه شدم که حرکت کشتی از خرمشهر به بصره لغو شده و تعداد زیادی از مسافران نیز درمحل تجمع کردند.
وی ادامه داد:هنگام خرید بلیت کشتی از ما شماره تماس گرفته شد و مسئولان در صورت لغو حرکت کشتی به هر دلیلی می توانستند با پیامک ما را در جریان قرار دهند.
ناصری افزود:از بندر ماهشهر به نیت زیارت عتبات عالیات عراق حرکت کردیم ولی به دلیل آنچه تکمیل نشدن ظرفیت کشتی خوانده می شد، سفر دریایی لغو شد.
علی احمد یکی مسافر عراقی که پس از زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) با کشتی قصد سفر به کشور خود را داشت نیز به ایرنا گفت:در صورتی که مسئولان به ما اطلاع می دادند، بجای کشتی از راه زمینی به کشور خود برمی گشتم.
وی افزود:بیش از 60 نفر مسافر ایرانی و عراقی برای سفر دریایی بلیت تهیه کرده بودند که هیچ مسئولی در خصوص بازگرداندن بهای بلیت یا چگونگی خروج مسافران پاسخگو نبود.
یک مقام آگاه در خرمشهر نیز با تایید این خبر گفت:با هماهنگی صورت گرفته مسافران کشتی از طریق زمینی مرز شلمچه به عراق اعزام شدند.
وی افزود:بنا به اعلام مسئولان شرکت کشتیرانی والفجر8 کمی تعداد مسافران کشتی دلیل اصلی لغو سفر آن اعلام شده است.
تلاش خبرنگار ایرنا برای پاسخ مسئولان شرکت کشتیرانی والفجر8 با وجود تماس های مکرر بی نتیجه ماند.
کشتیرانی والفجر 8 در هفته سه سفر دریایی از خرمشهر به بندر بصره دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها