خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی واحد خواهران بسیج رسانه خوزستان گفت: به مناسبت ماه رمضان نخستین دوره مسابقات حفظ سوره مبارکه الرحمن در این سازمان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۲۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

سمیه همت پور در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: قرآن راهنما و هدایتگر انسان در صحنه های مختلف زندگی است و انس با آن تاثیر شگرفی بر زندگی انسان می گذارد که از این حیث نمونه ها و انسان های بسیاری در طول تاریخ قابل مشاهده هستند.

وی افزود: از طرفی در ماه رمضان بر انس دوچندان با قرآن تاکید شده و فضیلت و ثواب بسیاری برای آن ذکر شده است. ثواب كسى كه در ماه رمضان آیه اى از كتاب خداوند بخواند همانند كسى است كه در ماه هاى دیگر قرآن را ختم كرده است.

مسئول فرهنگی واحد خواهران بسیج رسانه خوزستان عنوان کرد: در خصوص فضایل و برکات سوره الرحمن که به عروس قرآن نیز مشهور است، روایات متعددی وجود دارد و از جمله آنکه هرکسی سوره الرحمن را قرائت کند خداوند به ضعف و ناتوانی او رحم می آورد و توانایی ادای شکر نعمت های خدادادی را پیدا می کند.

همت پور بیان کرد: با این تفاسیر سازمان بسیج رسانه خوزستان برای نخستین بار مسابقه حفظ این سوره مبارکه را در ماه رمضان ویژه اهالی مطبوعات و رسانه های استان برگزار می کند.

وی تصریح کرد: پس از ماه رمضان از خبرنگاران عضوی که موفق به حفظ این سوره شده اند آزمون گرفته و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها