خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول عقیدتی سپاه کلیبر هدف از این گردهمایی مربیان را حفظ انسجام سازمانی خواند و گفت: مربیان باید در طول ماه مبارک رمضان بتوانند اهداف خود که همانا اهداف دینی و اسلامی و امر به معرف ونهی از منکر می باشد به جامعه و مخاطبین خود انتقال دهند.
کد خبر: ۸۶۹۰۰۷۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت السلام سیف اله نجفی بصیرت را در در بحث تبلیغات مهم دانست و افزود: اگر بصیرت نداشته باشیم در دام شیاطین روزگار که با لباس حق وارد میدان شده اند گرفتار می شویم.

وی ادامه داد: در این ماه ها داعشی ها و تکفیری ها بیشتر تلاش در تبلیغ اهداف شوم خود با نام اسلام دارند بنابراین باید مردم و مخاطبین را نسبت به اهداف غلط و غیر اسلامی آن ها آشنا کنیم و احکام درست دینی و قرآنی را در ماه مهمانی خداوند در جامعه ترویج کنیم.

حجت الاسلام نجفی داعش را بزرگترین خطر جامعه مسلمین عنوان و بیان کرد: داعش با پرچم یارسول الله ولی برای خیانت به دین رسوالله تشکیل شده و از طرف امریکا واسرائیل به شدت مورد حمایت قرار می گیرد تا بین مسلمین نفاق و اختلاف ایجاد کند و امروز تمام گرفتاری های مسلمین ناشی از عدم وحدت بین آن هاست و خواست دشمن هم همین است.

وی در بخشی از سخنان خود به پاسداری از خون شهدا تاکید کرد و گفت: شهدا از همه هستی خود برای احیای دین اسلام و تبلیغ ارزش های اسلامی و آرمان های دینی گذشتند و امروز وظیفه ما ادامه راه شهدا است و اگر خدای نکرده روزی در مملکت در بها دادن به شهدا کوتاهی کنیم یقینا در مسیر حرکت انقلاب و نظام دچار انحراف می شویم.

نجفی خاطرنشان کرد: در طول ماه رمضان مربیان باید ضمن تبلیغ درست و دور از انحرافات و تحریفات امر به معرف و نهی ازمنکر را بیش از پیش انجام دهند تا خدای نکرده ماه مبارک رمضان دچار بی احترامی نشود و کسانی که به هر علتی روزه نمی گیرند حرمت شکنی نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها