مدیرکل محیط زیست استان زنجان:

دستگیری چهار فرد متخلف در حین شکار آهو

چهار فرد متخلف در حین شکار آهو، شناسایی وپس از تعقیب گریز نیم ساعته دستگیر وبه مراجع قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۸۶۹۰۰۳۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل محیط زیست استان زنجان گفت:با تلاش مامورین پاسگاه محیط بانی سهرین چهار فرد متخلف در حین شکارآهو در منطقه حفاظت شده سرخ آباد ( دشت آهوان سهرین) ، شناسایی وپس از تعقیب گریز نیم ساعته دستگیر وبه مراجع قضایی معرفی شدند.

سیدرضا موسوی افزود:روز جمعه مورخ 14/3/95ساعت14محیط بانان پاسگاه محیط بانی سهرین در حین گشت وکنترل در منطقه به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شده و قصد توقف وبازرسی خودرو داشتند که پس از اعلام ایست از سوی مامورین منطقه متخلفین از محل متواری شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان گفت:پس از نیم ساعت تعقیب وگریز خودروی متخلف متوقف و مامورین اقدام به بازدید خودرو می نمایند.

موسوی ادامه داد:متخلفین در حین تعقیب و گریز اسلحه خود را از داخل خودرو به بیرون پرتاپ نموده بودند که پس از توقف ماشین توسط محیط بانان کشف ضبط گردید.

مدیر کل حفاظت محیط زیست زنجان در پایان گفت:متخلفین توصیه های ما را جدی گرفته واز انجام تخلفات شکارو صید پرهیز نمایند چرا که در صورت مشاهده و دستگیری به مراجع قضایی معرفی ومطابق قانون برخورد لازم انجام خواهد شد . از دوستداران محیط زیست انتظار داریم در صورت مشاهده تخلفات شکار وصید به نزدیکترین واحد محیط زیست و یا از طریق شماره تلفن های 3-3354100 و33554001 اطلاع دهند تا در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار