جانشین فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: تبعیت نکردن از دشمن در میدانهای مختلف سیاسی و فرهنگی و ...جهاد اکبر است.
کد خبر: ۸۶۹۰۰۲۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران دبه نقل از  روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی در سوله صالحین این شهرستان و با حضور جانشین محترم سپاه کربلا، امام جمعه شهر، فرماندار و مسئولین ادارات و نهاد های شهرستان برگزار شد.

 سرهنگ محمد رضایی جانشین سپاه کربلا در سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) اظهار داشت: امروز در کشور ما شرایط حساسی حاکم است، در حال حاضردر کشور ما جنگ نظامیِ سنّتی و متعارف مطرح نیست اما جهاد باقی است؛ جهاد یک چیز دیگر است. جهاد فقط به‌معنای قتال نیست، فقط به‌معنای جنگ نظامی نیست؛ جهاد یک معنای بسیار وسیع‌تری دارد.

وی تصریح کرد: در بین جهادها جهادی هست که خدای متعال در قرآن آن را «جهاد کبیر» نام نهاده. وی در همین رابطه ادامه دادند: جهاد کبیر به معنای اطاعت نکردن و پیروی نکردن از طاغوت است،

محمدرضایی یادآور شد: جهاد کبیر یعنی تبعیت نکردن از دشمن در میدانهای مختلف؛ تبعیّت در میدان سیاست، در میدان اقتصاد، در میدان فرهنگ، در میدان هنر.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه افزود: امروز دشمن مستکبر ما، درصدد به‌زانو درآوردن انقلاب است؛ با ابزار های مختلف با نفوذ دادن فرهنگ خود، با فشار اقتصادی ، با انواع و اقسام تلاشهای سیاسی ، با گستره‌ی عظیم تبلیغات ، و با عوامل خائنی که در اختیارش هست، درصدد تکان دادن فضای جمهوری اسلامی است تا آن را به تبعیّت بکشانند.

 این مقام مسئول اظهار کرد: آنچه استکبار را از جمهوری اسلامی بشدّت غضبناک می کند، مسلمان بودن مردم ایران نیست؛ آن، عبارت است از اینکه مردم به‌خاطر این مسلمان بودن، حاضر نیستند زیر بار استکبار بروند؛ حاضر نیستند تبعیّت کنند؛ این است که دشمن را غضبناک می کند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا  با توجه به اینکه فرماندهی دو ناحیه  برعهده  سرهنگ ابراهیمی بود از زحمات وی تقدیر و تشکر نمود و برای  سرگرد پاسدار موسوی نژاد فرمانده جدید ناحیه سوادکوه شمالی نیز آرزوی موفقیت در مأموریت های محوله نمود. در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد ابراهیمی فرمانده سابق ناحیه سوادکوه شمالی از اهم اقدامات این ناحیه در زمان تصدی خود به عنوان فرمانده ناحیه سوادکوه شمالی گفت و از تمام کسانی که در این سال ها با سپاه شهرستان همکاری نمودند تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی  سرهنگ ابراهیمی در زمان تصدی فرماندهی ناحیه سوادکوه شمالی برای سرگرد موسوی نژاد فرمانده جدید سپاه این شهرستان آرزوی موفقیت نمود.

در این مراسم سرگرد موسوی نژاد در سخنانی از برنامه ها و چشم انداز آینده برنامه های سپاه شهرستان سوادکوه شمالی گفت و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در جمع زائرین آن امام سفر کرده تأکید نمود: طبق بیانات مقام معظم رهبری انقلابی گری، تنها راه پیشرفت و تحقق اهداف است.

موسوی نژاد افزود: انقلابی بودن فقط منحصر به دوران مبارزه یا دوران امام (ره) نیست، انقلاب و انقلابی گری برای همه دورانهاست و انقلاب یک رود جاری است و همه کسانی که براساس شاخصهای انقلابی گری عمل کنند، انقلابی هستند حتی جوانانی که امام (ره) را هم ندیده باشند.

در پایان این مراسم حکم جدید فرماندهی ناحیه سوادکوه شمالی قرائت گردید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها